Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید خیاط مقدم روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دستگاه توسط دکتر کاظم بشیرنژاد، عضو هیات علمی و مدیر گروه مهندسی انرژی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، طراحی و ساخته شده که در رویداد ملی استارتاپ طراحی و ساخت تجهیزات مدرن آتش‌نشانی و فرهنگ‌سازی ایمنی، عرضه شده بود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد استارتاپی در تیرماه ۱۴۰۰ معرفی شده اند، گفت: در آیین اختتامیه این رویداد ملی که با حضور مدیران عالی رتبه سازمان آتش‌نشانی تهران و داوران و با استقبال مخاطبان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد از بین ۱۱ طرح که به مرحله نهایی این رویداد راه پیدا کرده بودند ۳ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند که طرح دستگاه تست تنفسی آتش‌نشان پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، عنوان برتر کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، مرکز آموزش علمی - کاربردی آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی با عنوان «تولید؛ پشیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خود، دو استارت آپ تخصصی تحت عناوین "فرهنگ سازی ایمنی" و "طراحی و ساخت تجهیزات مدرن آتش نشانی" باهمکاری معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، پیشگیری از حریق و فنی و توسعه سازمان آتش‌نشانی تهران در ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ برگزار کرد.

طرح‌های برتر توسط سازمان و شرکت‌های حامی رویداد مورد تقدیر و حمایت مالی و معنوی قرار گرفتند.

برچسب‌ها آتش نشانی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ روز آتش نشانی و ایمنی پژوهشگر طراحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی آتش نشانی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ روز آتش نشانی و ایمنی پژوهشگر طراحی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان