Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت در پی بروز حادثه‌ برای تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، ضمن اظهار تسلیت به خانواده و همکاران درگذشتگان، در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار انجام اقدام‌های فوری برای رسیدگی به دیگر آسیب‌دیدگان شد.

به گزارش شانا، متن نامه بیژن زنگنه خطاب به مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرح زیر است:

«با سلام

بنا بر اطلاع واصله، در حین انجام عملیات تعمیرات در تأسیسات چشمه‌خوش، حادثه‌ای رخ داده که منجر به فوت سه تن از همکاران و زخمی شدن عده‌ای دیگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تسلیت درگذشت همکاران گرامی به خانواده های محترم ایشان و همکاران‌شان، لازم است دستور فرمایید اقدامات زیر به انجام برسد:

۱) بهداشت و درمان صنعت نفت به وضع حال افراد زخمی به فوریت و با جدیت تمام رسیدگی نماید و از هر اقدامی برای بهبود آن‌ها دریغ نشود.
۲) مسئولان نفت مناطق مرکزی نسبت به ابلاغ پیام تسلیت و دلجویی اینجانب به خانواده‌های سه تن همکار عزیز درگذشته اقدام نمایند و از هر اقدامی نیز برای کاهش آلام ایشان دریغ نورزند.
۳) همین امشب و به فوریت روابط عمومی شرکت ملی نفت یا شرکت نفت مناطق مرکزی این حادثه و ابعاد آن را به روشنی و با سادگی برای عموم توضیح دهند.  
۴) به منظور بررسی علل حادثه، گروهی از HSE شرکت ملی نفت ایران به همراه افرادی از HSE وزارت نفت به منطقه اعزام شوند تا بررسی لازم را صورت داده و نتیجه را گزارش کنند.»

منبع: شانا

کلیدواژه: بیژن زنگنه مسعود کرباسیان شرکت ملی نفت ایران چشمه خوش شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید