Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ نیز در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد مانند بسته بندی جعبه های موبایل و یا جعبه های کالا های لوکس و همچنین تخم مرغ نیز مورد استفاده قرار میگیرد این نوع بسته بندی با استفاده از فیلم شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود و بعد از حرارت ایجاد شده توسط دستگاه شیرینگ شکل کالا را به خود می گیرد که این امر علاوه بر اینکه مانع نم کشیدن جعبه های کارتنی و چوبی در انبار ها می شود مانع بهم ریختگی و سهولت در امر جابجایی نیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع دستگاه شیرینگ پک را می تواند : دستگاه شیرینگ تونلی ، دستگاه تمام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز ، دستگاه شیرینگ کابینی را نیز نام برد که هر یک دارای امکانات چشمگیری نیز می باشد که با توجه با نیاز خود می توانید این دستگاه ها را تهیه بفرمایید.

گروه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس نیز به شما دستگاه تونلی دوگانه سوز را پیشنهاد می دهد چراکه این دستگاه از نظر هزینه بسیار پایین می باشد و با استفاده از گاز جهت ایجاد حرار نیز استفاده می کند و به طرز چشمگیری مصرف هزینه برق شما را کاهش می دهد و علاوه بر آن اگر حجم بسته بندی شما بالا می باشد بصرفه ترین دستگاه نیز همین دستگاه می باشد، اگر هم صنعت کوچکتری دارید و می خواهید هزینه های بسیار پایینی در این خصوص انجام دهید می توانید از دستگاه های نیمه اتوماتیک نیز استفاده کنید. اگر شما نیاز به خرید اقساطی  داشته باشید گروه آتلانتیس این شرایط را برای شما مهیا کرده است فقط کافیه با شماره تماس ما ۰۲۱۹۱۳۰۷۵۹۶ نیز تماس حاصل کنید علاوه بر اگاهی از شرایط خرید اقساطی می توانید از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم نیز جهت بسته بندی انواع مواد خوراکی می باشد ، این دستگاه علاوه بر بسته بندی انواع قالب های مواد غذایی مانند ذوذنقه ای ، دایره ای ، مستطیلی می تواند پک های لیوانی را بسته بندی کند ، دستگاه سیل وکیوم با استفاده از خارج کردن هوای داخلی بسته بندی مواد غذایی ، موجب بالا رفتن ماندگاری محصولات گوشتی ، ماهی ها ، مرغ و سالاد ، میوه خشکبار ، حبوبات و پنیر و غیره می شود که این امر موجب می شود از فاسد شدن اینگونه محصولات  جلوگیری شود ، دستگاه سیل وکیوم در بیشتر هتل ها ، رستوران ها و صنعت مواد غذایی نیز کاربرد دارد و می توانید بصورت مستقیم از فروشگاه تجهیزات صنعتی آتلانتیس بدون واسطه خرید نمایید.

دستگاه تقطیر

دستگاه تقطیر جهت اسانس گیری و گلاب گیری انواع گیاهان دارویی نیز بکار می رود که با استفاده از تکنیک جدا سازی و تصفیه مایعات  و بخار حاصل شده از این امر را با کندانسور های خنک کننده بخار حاصل شده را به مایع تبدیل می کند که می توان تولیدات این دستگاه را گلاب ، عرق بیدمشک ، عرق نعناع ، عرق بابونه و دیگر موارد را نام برد ، جهت ثبت سفارش آنلاین دستگاه تقطیر می توانید به وب سایت تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس  نیز مراجعه کنید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید

کد خبر 612650

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تجهیزات صنعتی دستگاه شیرینگ بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده