Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@00:33:33 GMT

پایان یک‌ماه بی‌خبری از امیرهومن و مادرش

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۳۰۲

پایان یک‌ماه بی‌خبری از امیرهومن و مادرش

یک‌ماه پس از گم شدن پسری ۶ ساله و مادرش که از اختلال حواس رنج می‌برد، پدر خانواده که در این مدت همه جا را در پی عزیزانش زیر و رو کرده بود، توانست آنها را در حرم امام رضا (ع) پیدا کند.

به گزارش همشهری، عصر روز ۱۲ خرداد ماه امسال، امیرهومن ۶ ساله همراه مادرش فاطمه از خانه بیرون رفتند. قرار بود آنها از مغازه نزدیک خانه‌شان خرید کنند و زود برگردند اما ساعتی گذشت و خبری از آنها نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هوا تاریک شد پدر امیرهومن که نگران همسر و فرزندش شده بود دنبال آنها رفت. کم‌کم مغازه‌ها درحال تعطیل‌شدن بودند و هیچ‌کس از امیرهومن و فاطمه خبر نداشت. فقط یک نفر از ساکنان محله که آنها را می‌شناخت گفت که یک ساعت قبل مادر و پسر را دیده که با عجله به سمت خیابان اصلی می‌رفتند.

فاطمه موبایل نداشت و تماس‌ گرفتن با او ممکن نبود. اما نکته‌ای که دلواپسی پدر این خانواده ۳ نفری را بیشتر می‌کرد، اختلال حواس فاطمه بود. او پیش از این هم چند مرتبه گم شده اما با کمک پلیس پس از یکی، دو روز پیدا شده بود. اما این بار اوضاع فرق داشت؛ او پسر ۶ ساله‌اش را هم با خود برده بود و معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

آن شب پدر امیرهومن تا دیروقت با بیشتر آشنایان و فامیل تماس گرفت. او امیدوار بود شاید همسر و فرزندش به خانه یکی از آشنایان رفته باشند اما هیچ‌کس از آنها خبر نداشت. او که نگران سرنوشت عزیزانش بود و گمان می‌کرد برای‌شان اتفاقی افتاده است، راهی بیمارستان‌های مختلف شد اما باز هم نتوانست آنها را پیدا کند. به ناچار یک روز بعد، نزد مأموران پلیس رفت و مفقود شدن همسر و فرزندش را گزارش کرد. در این شرایط بود که نام امیرهومن و مادر ۲۸ ساله‌اش فاطمه در فهرست افراد گمشده قرار گرفت و تلاش‌ها برای یافتن آنها آغاز شد.

همزمان با تلاش‌های پلیس، پدر امیرهومن تصاویر او و همسرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از مردم برای پیداکردن آنها کمک خواست. همزمان خبر مفقود شدن این مادر و پسر همراه با عکس‌شان در صفحه حوادث روزنامه همشهری منتشر شد. در این گزارش پدر امیرهومن از شهروندان خواست تا برای پیدا شدن عزیزانش به او کمک کنند. یک روز از انتشار این گزارش می‌گذشت که یکی از خوانندگان همشهری در مشهد با دفتر روزنامه تماس گرفت و گفت امیرهومن و مادرش را در نزدیکی حرم امام رضا (ع) دیده است. او گفت که آنها وضعیت زیاد خوبی نداشتند و به‌دنبال غذا بودند.

نشانی‌هایی که این خواننده همشهری از مادر و پسر می‌داد با آنها مطابقت داشت. به همین دلیل بود که پدر امیرهومن برای پیدا کردن پسر و همسرش راهی مشهد شد. او به جست‌وجوهایش در آنجا ادامه داد اما هرچه تلاش کرد نتوانست ردی از آنها به‌دست بیاورد تا این که راهی حرم امام‌رضا (ع) شد. او نشانی پسر و همسرش را به مأموران پلیس حرم داد و از آنها کمک خواست. مأموران با بررسی فهرست افرادی که در روزهای گذشته در حرم پیدا شده بودند پی بردند که امیرهومن و مادرش از چند روز پیش در بخش گمشدگان حرم نگهداری می‌شوند و چون مادر امیرهومن دچار اختلال حواس است نتوانسته به درستی مشخصات محل سکونتش را ارائه کند. در این شرایط بود که بعد از گذشت حدود یک‌ ماه از گم شدن مادر و پسر، آنها در حرم رضوی پیدا شدند.

امیرحمزه فولادی، پدر این خانواده با اعلام جزئیات پیدا شدن عزیزانش به همشهری گفت: خدا را شکر می‌کنم که همسر و پسرم صحیح و سالم پیدا شدند. آنها در این مدت در بخش گمشدگان حرم امام رضا نگهداری می‌شدند و هیچ آسیبی به آنها نرسیده است. ضمن تشکر از روزنامه همشهری به خاطر کمک به پیدا شدن عزیزانم، می‌خواستم از همه افرادی که به همسر و فرزندم کمک کردند، به‌خصوص مسئولان حرم امام رضا (ع) تشکر کنم.

کد خبر 612459 برچسب‌ها جامعه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جامعه حرم امام رضا مادر و پسر پیدا شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش