Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:12:13 GMT

واکنش جدید محمد موسوی به حواشی اخیر تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۳۶۳

واکنش جدید محمد موسوی به حواشی اخیر تیم ملی

سید محمد موسوی، ستاره باتجربه تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد که تمام تصمیمات تیم ملی توسط ولادیمیر الکنو اتخاذ می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، باید اذعان کرد که والیبال ایران در یکی از حساس ترین دوران تاریخ خود قرار دارد؛ تیم ملی این روزها اردوی آماده سازی خود را برای رقابت های المپیک پشت سر می گذارد و والیبال دوستان امیدوار هستند که سرو قامتان ایرانی در توکیو خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا والیبال ایران بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی احتیاج دارد. با این حال در روزهای اخیر و پس از خط خوردن فرهاد قائمی از لیست تیم ملی یک سری حواشی ایجاد شد. در همین راستا صبح امروز با سید محمد موسوی هم کلام شدیم و او ضمن ارائه صحبت های حمایتی از فرهاد قائمی تاکید کرد که در مصاحبه اخیر هم تیمی سابق او هیچ غرضی وجود نداشته و موسوی اعلام کرد که هیچ چیزی در دل فرهاد نیست.

 

 

 

 

اما حالا و یک بار دیگر با یکی از امیدهای ایران در المپیک توکیو همکلام شدیم. سید محمد موسوی در مصاحبه کوتاه با خبرنگار ورزش سه تاکید کرد که باید حواشی کنار گذاشته شود و همه تنها به موفقیت تیم ملی فکر کنند. موسوی گفت: "ما در این مقطع زمانی بیش از هر موقع دیگری به همدلی احتیاج داریم. هیچ گونه اختلافی در تیم ملی وجود ندارد و تمام تصمیم‌ها توسط سرمربی اتخاذ می‌شود. در تیم ملی هرگز چنین مسائلی وجود ندارد و بچه ها فقط روی موفقیت در المپیک تمرکز کرده‌اند.

 

همانطور که پیش از این نیز گفتم فرهاد والیبالیست بزرگی است و اگر هم حرفی زده قطعاً از روی عصبانیت بوده و مطمئنم که هیچ چیزی در دلش نیست."

والیبال سید محمد موسوی فرهاد قائمی تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی فرهاد قائمی تیم ملی والیبال ایران سید محمد موسوی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • حواشی دنیای فوتبال
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی