Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر هلال احمر کرمانشاه از واژگونی مینی‌بوس کوهنوردان در جاده پاوه به روانسر خبر دهد و گفت: در این حادثه ۱۲ مصدوم شدند.

به گزارش برنا؛ فرزین معتمدی، مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت:ساعت ۱۸:۳۶ امروز سه شنبه ۱۵ تیر، گزارش واژگونی مینی بوسِ کوهنوردان کرمانشاهی که از قله شاهو‌ بازمی‌گشتند، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر کرمانشاه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بلافاصله امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سه راهی باینگان و پایگاه امداد شعبه پاوه به‌همراه تکنسین های اورژانس به محل حادثه، در جاده پاوه به روانسر (گردنه شمشیر) اعزام شدند.

معتمدی تصریح کرد: واژگونی این مینی بوس با ۱۵ سرنشین، ۱۲ مصدوم به جا گذاشت که از این تعداد ۱۰ نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل و ۲ نفر هم سرپایی مداوا شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر جاده بیمارستان پاوه واژگونی اتوبوس مینی بوس کوهنوردان مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: عصر جمعه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفع‌ده به محل حادثه واقع در عبور ارفع‌ده اعزام شدند.

وی‌گفت: در این حادثه دو زن و هشت نفر مرد بر اثر واژگونی مینی بوس مصدوم شدند که توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند

اشکپور افزود: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

کد خبر 6096010

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت