Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن اظهار تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه چشمه‌خوش، خواستار رسیدگی فوری به وضع آسیب‌دیدگان و بررسی دقیق علت حادثه شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مسعود کرباسیان در دستورهایی فوری به مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دیگر بخش‌های مرتبط خواستار رسیدگی به وضع آسیب‌دیدگان، همراهی با خانواده درگذشتگان و بررسی دلیل وقوع این حادثه تلخ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، طبق اخبار واصله از منطقه عملیاتی چشمه‌خوش، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه) در زمان آغاز عملیات تعمیرات اساسی خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز انفجاری به وقوع پیوسته است که بر اثر آن سه تن از همکاران این شرکت جان خود را از دست دادند و چهار تن مصدوم شدند.

آتش‌سوزی پس از انفجار مهار و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شده است و گروه‌های امدادی برای کمک به مصدومان در منطقه حاضر و گروه‌های پشتیبانی دیگر نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مصدومان این حادثه نیز بلافاصله برای مداوا به شهرستان شوش منتقل شده‌اند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که انفجار لانچر در حین عملیات توپک‌رانی دلیل حادثه بوده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مسعود کرباسیان چشمه خوش انفجار چشمه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی ظهر سه شنبه در اولین نشست شورای فرهنگی و ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران که به میزبانی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد به آموزه های دینی درمورد ورزش و سلامتی اشاره کرد و گفت: ورزش و سلامتی باید همیشه در این شرکت جاری و ساری بوده و نباید به آن مقطعی و موردی نگاه کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خواستار برنامه ریزی مداوم و منسجم در امور فرهنگی و ورزش شد و افزود: در شورای فرهنگی باید با برنامه حرکت کرده و از موازی کاری جلوگیری شود.

غریبی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تخصیص بودجه را به مراحل خوبی رسانده‌ایم، ابراز داشت: در سال جاری در همه حوزه ها از جاری گرفته تا فعالیت های پروژه ای باید جذب اعتبار از بودجه های مصوب صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی هدف گذاری داشته باشیم، اظهار داشت: انتظارات ما در شورای فرهنگی امیدآفرینی در بین کارکنان و خانواده های آنان است.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری درمورد امیدآفرینی و نشاط آفرینی در جامعه و در بین کارکنان سازمان ها و خانواده ها آنان اظهار داشت: امیدآفرینی و نشاط آفرینی باید یکی از مولفه ها و خروجی های شورای فرهنگی باشد.

غریبی با بیان اینکه برگزاری برنامه های مناسبتی به تنهایی کفایت نمی کند، گفت: محصول این برنامه ها باید ایجاد امید در بین همکاران و خانواده های آنان باشد.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی و پیش‌بینی های لازم برای کل سال شد و ابراز داشت: باید از اجرای برنامه های آنی و ناگهانی خودداری شود.

غریبی با تاکید بر جذب مخاطب در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، گفت: جذب مخاطب در کارهای فرهنگی بسیار مهم بوده و باید در تمام برنامه ها به مخاطب توجه ویژه داشته باشیم.

وی بر سرمایه گذاری در مساجد تاکید کرد و افزود: باید برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و رسانه ای دشمنان برنامه داشته باشیم یکی از مهم‌ترین اقدامات تقویت مساجد و برنامه ریزی جهت حضور و انس جوانان و فرزندان با مساجد است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: متاسفانه فضای رسانه ای که دشمنان ایجاد کرده اند از لحاظ فرهنگی به خانواده ها آسیب وارد کرده است بنابراین برگزاری برنامه های ویژه و هدفمند فرهنگی بر مبنای آموزه های دینی برای خانواده های کارکنان می تواند موجب جذب مخاطب و اثرگذاری لازم شود.

غریبی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود چهار هزار نفر را به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام کردیم، افزود: اعزام این تعداد از همکاران ما و خانواده های آنان به مشهد مقدس، هم موجب تقویت روحیه معنوی، ایجاد شور و شعف در بین آنان شده و هم امیدآفرینی و نشاط را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار اعزام همکاران به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی و سیاحتی را در سال ۱۴۰۲ داشته ایم، ابراز امیدواری کرد این رکورد در سال جاری شکسته شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین بر اجرای مراسمات متعدد در نقاط مختلف کشور تاکید کرد و گفت: نباید اجرای مراسم ها متمرکز به یک منطقه از مناطق عملیاتی باشد زیرا خانواده های همکاران ما در سراسر کشور حضور دارند و شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در پنج نقطه کشور منطقه عملیاتی دارد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف در شهرهایی که خانواده های همکاران ما در آنها مستقر هستند نشان می دهد که شرکت پایانه های نفتی ایران به همسران و پدران آنان احترام گذاشته و این خانواده‌ها در سراسر کشور دیده می‌شوند.

غریبی با بیان اینکه نگاه شرکت پایانه های نفتی ایران باید فرامنطقه ای باشد، افزود: ما در پنج استان کشور منطقه عملیاتی داریم بنابراین باید در این استان‌ها توزیع منابع را به صورت عادلانه انجام داده و منابع فرهنگی را با توجه به حضور خانواده‌ها در همه این مناطق توزیع کنیم ضمن اینکه جزیره خارگ نیز با توجه به اهمیت و حضور خانواده های ساکن در حد خودش باید دیده شود.

غریبی در پایان تصریح کرد: در روند برنامه ریزی شورای فرهنگی و ورزشی باید شاهد اقدامات ماندگار و اثربخش باشیم

کد خبر 6093043

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی