Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی برق خواهیم داشت، گفت: در نشست فردای هیأت دولت وزیر نیرو فرمانده مقابله با خامموشی‌ها و اختیارات ویژه طبق اصول ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی به او خواهیم داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه) ۱۵ تیر در حاشیه بازدید از بازدید از مرکز ملی راهبردی شبکه برق کشور (دیسپاچینگ) اظهار داشت: ما حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر نیرو طبق اصل ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی در نشست فردای هیأت دولت اختیاراتی را برعهده خواهد گرفت و قرار است او در نقش فرماندهی این حادثه «بحران خاموشی برق» مدیریت لازم را داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: محدودیت‌هایی قرار است برای واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شود چرا که ما دچار کمبود برق هستیم و این محدودیت‌ها در ۲ تا ۳ هفته آینده برای آن‌ها اعمال خواهد شد این در حالی است که این واحدی صنعتی و تولیدی تعطیلات تابستانی داشته و از این ایام برای بازسازی و تعمیرات استفاده می‌کنند لذا از آن‌ها خواسته‌ایم که این کار را در ایام پیش‌رو انجام بدهند و برای آن شرایط و حمایت‌هایی در نظر گرفته‌ایم تا از برق کمتری استفاده کنند.

جهانگیری گفت: وزارت نیرو اجازه دارد به واحد‌های صنعتی اعلام کند که آن‌ها می‌توانند از ۱۰ درصد برق‌شان استفاده کنند و این اقدامات وزارت نیرو برای حفاظت از شبکه برق و توزیع برق کشور است.

وی گفت: وزارت صمت با وزارت نیرو توافقاتی را درباره تعطیلی و یا استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی و بازسازی و تعمیر واحد‌های تولیدی و صنعتی داشته است و در این مسیر همراهی‌های لازم را برای مواجهه با خاموشی‌های برق در نظر خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری تولید برق قطعی برق خاموشی برق بحران خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند ممنوع است و انتشار دهندگان آگهی فروش به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه و جریمه چهار برابری محکوم می‌شوند.

به گزارش مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آن‌ها اختصاص می‌یابد و با توجه به‌عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی