Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:40:06 GMT

آمار کرونا هرمزگان ۱۵ تیر؛ ۲ فوتی و ۷۸۴ بستری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۷۹۶

آمار کرونا هرمزگان ۱۵ تیر؛ ۲ فوتی و ۷۸۴ بستری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار مبتلایان به کرونای این استان را تشریح کرد.

فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در استان هرمزگان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۳۳۳ هزار و ۲۵۸ نفر نمونه‌گیری انجام شده و در حال حاضر ۷۸۴ نفر با تشخیص کووید _ ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز تعداد بستری‌های آی. سی. یو ۱۰۷ نفر بود که حال ۱۴ نفر آن‌ها وخیم است، همچنین ۹ هزار و ۸۰۱ نفر در منزل قرنطینه هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشورمان یک هزار و ۴۷۸ نفر فوتی مثبت قطعی کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

نوروزیان در خصوص شیوع کرونای انگلیسی در استان هرمزگان، گفت: با توجه به جایگزین شدن ویروس جهش یافته انگلیسی در استان به جای نسخه قبلی آن، تمامی آمار ارائه شده از این پس مربوط به مبتلایان به نسخه جدید از کرونا است.

کد خبر 505539

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان آمار کرونا در هرمزگان وضعیت کرونا در هرمزگان استان هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا در هرمزگان کرونا در هرمزگان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت