Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی جوانان ناشنوای ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در استانبول ترکیه پس از تیم های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

در این مسابقات ابوالفضل جامه داری مدال نقره وزن ۵۷ کیلو را از آن خود کرد و سجاد طاهریان در وزن ۶۱ کیلو، علی مومیوند در ۶۷ کیلو  و حسین کاظمی در ۷۹ با کسب مدال جوانان ناشنوا را برای کشور کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کلی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم: ابوالفضل جامه داری در اولین مسابقه خود حریف اوکراینی را ضربه فنی کرد، در دیدار بعد خود کشتی گیر ترک را با نتیجه ۹ بر ۲شکست داد، جامه داری برابر کشتی گیر قزاقستانی ۸ بر یک  پیروز شد ، در دور بعدی ۸ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۱ کیلوگرم: سجاد طاهریان در دور اول حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد، در بازی دوم برابر حریف قزاقستانی ۱۰ بر صفر پیروز شد، در دیدار سوم ۹ بر ۸ مقابل کشتی گیر ترک شکست خورد، در دور بعد ۱۰ بر ۶ مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال برنز دست یافت.

در  وزن ۶۵ کیلوگرم: علی مومیوند در اولین دیدار خود موفق شد حریف قزاقستانی خود را ۹ بر صفر شکست دهد، در دومین مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان ۵ بر ۵ مساوی شد و به دلیل دریافت اخطار ، بازنده اعلام شد، در دیدار مقابل کشتی گیر روس ۱۰ بر صفر شکست خورد، در دور بعدی ۱۲ بر ۲ برابر حریف اوکراین به برتری رسید و مدال برنز کسب کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم: فردین توکلی نسب در اولین دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر صفر  مغلوب کشتی گیر روس شد، در دومین دیدار خود برابر کشتی گیر ترک ۱۰ بر صفر  شکست خورد، در سومین دیدار ۱۲ بر صفر به کشتی گیر قزاقستانی باخت و برابر کشتی گیر ترک با ضربه فنی شکست خورد و در مسابقه پنجم خود حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به مقام چهارم رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم: مهدی رحیمی در اولین مسابقه خود با نتیجه ۱۹ بر ۸ برابر کشتی گیر بلاروس شکست خورد، در دومین دیدار با نتیجه ۵ بر صفر برابر حریف اوکراین شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۷۹  کیلوگرم: حسین کاظمی در اولین مسابقات حریف قزاقستانی خود را ضربه فنی کرد، در دومین مسابقه خود ۱۰ بر صفر  مغلوب کشتی گیر اوکراین شد و مدال برنز را به دست آورد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا  فردا (چهارشنبه ۱۶ تیرماه) پیگیری خواهد شد.

تیم های ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان طی روزهای گذشته عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان ترکیه را از آن خود کرده اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ضربه فنی برابر کشتی گیر مغلوب کشتی گیر کشتی گیر روس کشتی گیر ترک مسابقه خود شکست خورد ۱۰ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند