Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

محمد آبشک که یک کارت زرد داشت روی ضدحمله پرسپولیسی‌ها خطایی روی عالیشاه در وسط زمین انجام داد تا جلوی حمله حریف را بگیرد.

وحید کاظمی داور مسابقه واکنش خاصی به این خطای واضح نشان نداد تا صدای سیدجلال حسینی درآمده و بگوید: آقای کاظمی! چرا کارت زرد دوم را نمی‌دهید؟ آبشک کارت زرد داشت و باید از زمین اخراج می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه وحید کاظمی داور مسابقه کوچک‌ترین توجهی به اعتراض سیدجلال حسینی نداشت و به کار خودش ادامه داد.

این در حالی بود که امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس روی زمین از درد به خود می‌پیچید و بازیکنان و پزشکان این تیم نیز بالای سر او حضور داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی وحید کاظمی پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی فولاد خوزستان محمد آبشک وحید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و خیابان جلال آل‌احمد با نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقا ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروهاست.

وی افزود: به همین منظور شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی در سطح منطقه چهار اراک در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قرار دارد و در این راستا نقاطی شناسایی و در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهار راه خیابان داوران و خیابان جلال آل احمد با نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

حبیبی گفت: جدول‌گذاری، نصب چهار عدد چراغ راهنمایی، آغاز عملیات کف فرش و آسفالت از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

کد خبر 749438

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه