Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: براثر درگیری با سلاح گرم بین ۲ روستای شهرستان شیروان در شرق این استان هشت نفر از جمله یک سرباز نیروی انتظامی زخمی شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ  سجاد نامور، زمان این درگیری را عصر روز گذشته بین ۲ روستا در شهرستان شیروان به دلیل اختلاف بر سر زمین کشاورزی اعلام کرد و اظهارداشت : اختلاف از سال های گذشته بین تعدادی از این روستاییان وجود داشت که روز گذشته به درگیری فیزیکی با سلاح گرم کشیده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : در این درگیری هفت روستایی به همراه یک سرباز نیروی انتظامی زخمی شدند که مصدومان حادثه در بیمارستان تحت حفاظت نیروی انتظامی  تحت مداوا قرار دارند  و نیروهای یگان ویژه نیز همچنان در منطقه درگیری برای کنترل و امنیت حضور دارند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچ گونه درگیری در این منطقه رخ نداد.

معاون نیروی انتظامی استان خراسان شمالی اظهارداشت : تعدادی از روستاییان ۲ روستا در این درگیری حضور داشتند که با احتساب مصدومان این حادثه در مجموع تاکنون ۱۰ نفر دستگیر و تحت بازداشت قرار دارند.

سرهنگ نامور افزود : از عوامل اصلی درگیری ۲ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

براساس گزارش رسمی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی حدود ۱۵ درصد از پرونده هایی که در نیروی انتظامی تشکیل می شود، مربوط به نزاع و درگیری است به طوری که در سال گذشته از ۶۶ هزار پرونده ای که در نیروی انتظامی این استان تشکیل شد بیش از ۹ هزار فقره از پرونده ها مربوط به نزاع و درگیری بود.

طبق این گزارش آمار پرونده های نزاع ودرگیری در استان خراسان شمالی در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۱۴ درصد افزایش داشت.

براساس گزارش پزشکی قانونی این استان نیز در ۲ ماهه بهار سال جاری آمار پرونده های نزاع ودرگیری در این خطه شمالشرق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود چهار درصد افزایش است به طوری که در همین مدت یکهزار و ۵۴۸ نفر با موضوع نزاع و درگیری به این اداره کل مراجعه کردند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بجنورد درگیری اخبار حوادث استان خراسان شمالی مشرق نیروی انتظامی استان خراسان شمالی نیروی انتظامی نزاع و درگیری سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد