Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از پارسال تا کنون ۳۱ نقطه حادثه خیز و پر خطر در محور‌های ارتباطی استان وجود دارد که در مرحله مطالعه و اصلاح هستند.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳ نقطه حادثه خیز در استان رفع مشکل شده است افزود: امسال اعتباری به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برای حذف سایر نقاط حادثه خیز در استان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدوی بیان کرد: در سال گذشته برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای ۸ هزار و ۶۷۱ مورد تابلو علائم، ۱۸ هزار و ۲۰۰ شاخه گاردریل در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: هوشمند سازی حمل و نقل جاده‌ای از مهم‌ترین رویکرد‌های این سازمان در ارتقای ایمنی جاده‌ای به شمار می‌رود.

او درخصوص اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی، افزود: از ابتدای امسال اقداماتی مانند لکه گیری مستمر سطح آسفالت محور‌ها، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، جمع آوری تابلو‌ها و علائم غیر مجاز، پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله‌های معدنی و اقدامات ایمن سازی از قبیل نصب علائم، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث جاده ای نقاط حادثه خیز تصادفات جاده ای حادثه خیز جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی