Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس با صدور پیامی از کوشش‌ها و همرامی مردم این استان در جهت مهار آتشی که به جان طبیعت برخی نقاط فارس افتاده بود، تقدیر کرد.

در پیام استاندار فارس آمده است: صمیمانه تشکر می‌کنم از مردم عزیز و طبیعت دوستِ فارس به ویژه شهروندان شهرستان‌هایی که با حضور داوطلبانه و به موقع، در خاموش کردن و مهار آتش سوزی‌های اخیر، ایثارگرانه خوش درخشیدند و دوباره با نیکنامی، ثابت کردند که دیار فارس، مهد فرهنگ، فهم، غیرت و طبیعت دوستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: استانداری که وظیفه هماهنگی و فراخوانی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان و نظارت عالی را به عهده دارد به محض اطلاع از آتش سوزی، دستگاه‌های متولی را بلافاصله به همکاری و اقدام، فراخواند و دستگاه‌های مسئول و مردم فهیم هم به موقع به یاری شتافتند.

او ادامه داد: همزمان با هماهنگی‌های درون استانی، ضمن تماس با مدیریت ستاد بحران کشور و درخواست بالگرد، لحظه به لحظه، در جهت اطفای حریق، مهار و کنترل آتش، به شکل میدانی، مدیریت و نظارت، صورت پذیرفت.

استاندار فارس تصریح کرد: به رغم تمام این هماهنگی و اقدامات آنی و تمهید مقدمات قبلی و کارهای مثبتی که در راستای تأمین امکانات صورت پذیرفته، به دلیل گستردگی مراتع و جنگل‌های استان پهناور فارس، امکانات موجود به اندازه کافی پاسخگوی نیاز استان نیست.

رحیمی گفت: متمرکز بودن بالگرد و صرف وقت از زمان درخواست تا رسیدن به محل حادثه، یکی از دغدغه‌های جدی است و لذا حق و انتظار این است که دستگاه‌های متولی ملی، به ابزار مورد نیاز روز برای کنترل حوادث طبیعی مجهز شوند تا در حوادث متصور احتمالیِ آینده، از خسارت به طبیعت، جلوگیری شود.

او افزود: طبیعت و جلوه های زیبا، رنگارنگ و حیات بخش آن، متعلق به نسل بشر است و انشاءالله همگان در حفظ و حراست از آن بکوشیم.

استاندار فارس بیان کرد: بهترین و دغدغه مندترین حافظان طبیعت، بهره برداران و مرتع‌داران و مردم عزیز روستاها و عشایر غیور هستند که به خوبی درک می‌کنند که زندگی و بود و نبودشان، به بود و نبود طبیعت، وابسته است و با جان و دل از طبیعت، محافظت و نگهبانی و نگهداری می‌کنند.

او افزود: خوشبختانه مردم فهیم فارس هشدارهای زیست محیطی و مدیریت بحران را جدی می‌گیرند اما اندک افرادی با بی توجهی و گاه به دلایل خاص، باعث وارد آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری به منابع ارزشمند خدادادی موجود در طبیعت می‌شوند که جای تاسف و تامل است و برخورد شدید قانونی را می‌طلبد.

رحیمی گفت: بنابراین، اقدام تمامی عزیزانی که به حفظ و حراست از طبیعت توجه جدی دارند و هر زمان که اتفاقی رخ داده با تمام وجود، داوطلبانه، همکاری کرده‌اند شایسته تحسین و تقدیر است.

استاندار فارس گفت: اینجانب بر خود فرض می‌دانم از همکاری مردم عزیز، انجمن‌های مردم نهاد، فعالین محیط زیست و طبیعت دوست و دستگاه‌های اجرایی و درگیر در اطفای حریق به ویژه مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان ارسنجان که در آتش سوزی اخیر، همکاری بی دریغی داشتند تقدیر و تشکر کرده، همگان را به اهتمام در رعایت و پیشگیری از بروز آتش سوزی و در صورت اتفاقِ ناگهانی به همراهی و همکاری بیش از پیش، دعوت کنیم.

آتش‌سوزی اخیرارتفاعات استان فارس از جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ در جنگل‌های کوه سیاه سعادت آباد شوشتری هم مرز شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد آغاز شد و روز شنبه به سمت کوه صف و کوه سیاه ارسنجان گسترش یافت و از صبحگاه یکشنبه به سمت ارتفاعات منطقه دره لای خره شهرستان ارسنجان و نیز کوه های قلات سفید شهرستان مرودشت رفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس پیام قدردانی مهار آتش سوزی استاندار فارس طبیعت دوست مردم عزیز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم

به گزارش همشهری آنلاین مدیرعامل سابق استقلال در پیامی نوشت:

????به نام تنها دادگر هستی

هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

????امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

????با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

????از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر 848964 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد