Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر غله و خدمات بازرگانی گلستان از پرداخت ۹۹ درصد بهای گندم کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال به حساب گندمکاران گلستان واریز شده و ۳۲۰ میلیارد ریال باقی مانده نیز به‌زودی واریز می‌شود.

سیدخالق سجادی بابیان اینکه عملیات برداشت گندم در گلستان پایان یافته است، افزود: امسال کشاورزان استان ۴۴۲ هزار تُن گندم به ۹۱ مرکز خرید تحویل دادند که ۳۷۷ هزار تُن کمتر از پارسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کشاورزان گلستانی امسال ۶۶ هزار و ۶۰۰ تُن دانه روغنی کلزا به ۴۶ مرکز خرید تضمینی تحویل دادند که حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ تُن کمتر از پارسال است.

به گفته سجادی، برای خرید این میزان محصول کلزا تاکنون ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال به کشاورزان گلستانی پرداخت شده و فقط ۷۰ میلیارد ریال باقی مانده است.

**

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب و برق شرق استان در کلاله، اظهار داشت: خروج برخی واحدهای نیروگاهی کشور، مشکلاتی در تامین برق مشترکان به‌وجود آورد به طوری که منجر به قطع برق خارج از برنامه زمان‌بندی شد لذا برای خاموشی‌های چندین باره از مردم عذرخواهی می‌کنم‌.
 
علی اکبر نصیری افزود: همکاری و همراهی مردم در کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق، باعث رفع مشکل موجود می‌شود تا دیگر خاموشی نداشته باشیم.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت که در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی به فوریت در صحنه وقوع جرم حاضر شد.

سرهنگ محمود علیفر افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه ضارب اصلی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت، متهم با سابقه شرارت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی اظهارداشت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرد.

**

فرماندار گرگان گفت: نتیجه برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای گرگان، قرق، جلین، سرخنکلاته و ٩۴ روستای این شهرستان با تعداد ٢۶٣ شعبه اخذ رأی، مورد تایید هیات نظارت این شهرستان قرار گرفت.

محمد حمیدی افزود: پس از بررسی اعتراضات و شکایات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی توسط هیات اجرایی و نظارت در ترکیب هیچکدام از اعضای اصلی و علی البدل منتخبان تغییری ایجاد نشد.

**

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم آغاز عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه روستای قورچای آزادشهر، گفت: این مدرسه ۹ کلاسه با ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب بازسازی به مساحت هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث خواهد شد.

غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از پیگیری برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام خبرداد و گفت: در نشست مشترک با رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای مدارس این شهرستان ارسال شد. 

**

سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در پنج واحد مسکونی در آزادشهر خبر داد و بیان کرد: در این رابطه پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

**

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، اردوی انتخابی بانوان فوتبالیست شرق استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باحضور ۴۰ ورزشکار در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار شد.

نفرات برگزیده این اردو به همراه نفرات برگزیده در اردوهای انتخابی مرکز و غرب گلستان، تیم فوتبال بانوان استان را تشکیل خواهند داد و نفرات نخبه به اردوهای ملی معرفی می‌شوند.

**

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان گلستان، هشت ورزشکار استان به نام‌های ابراهیم کیخا، محمود علیمردانی، رحمت کلته، مهدی یوسفی، بهزاد جرجانی، علیرضا اسماعیلی، حسام اودک و حسن کوه‌نشین به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ناشنوایان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا ۲۰۲۱ دعوت شدند. 

این اردو از روز جمعه ۱۸ تیر به مدت یک هفته به میزبانی تهران در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار می‌شود.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با یادآوری نشست مهرماه سال گذشته در زمینه آب شرب گرگان با وزیر نیرو، گفت: در این جلسه مقرر شد شرکت آبفا ۱۰ حلقه چاه برای آب شرب گرگان حفر کند که تاکنون شرکت آبفا مجوز هفت حلقه چاه را گرفته و ۲ حلقه نیز در حال حفاری است.

سیدمحسن حسینی افزود: در مجموع طی چهار سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال برای آب شرب گرگان تخصیص داده شد که کافی نبود.

وی ادامه داد: در خرداد امسال ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح آبرسانی گرگان ابلاغ شد که با این اعتبار بخش زیادی از طرح آبرسانی این شهر به سرانجام می‌رسد.

حسینی اضافه کرد: چهار حلقه چاه در سال‌های قبل برای آبرسانی گرگان حفر شد اما به‌دلیل نبود اعتبار کافی تجهیز کامل نشده بود که تجهیز یک حلقه در حال انجام است و ۲ حلقه هم در اسفند کلنگ زنی شد که یکی در حال تجهیز و یکی در حال لوله گذاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فوتبال گنبدکاووس گندم گرگان کلزا گلستان قطع برق انتظامی مدرسه سازی آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فوتبال گنبدکاووس انتخابات ۱۴۰۰ فوتبال گنبدکاووس گندم گرگان کلزا گلستان قطع برق انتظامی مدرسه سازی آزادشهر کلاله میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت