Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:44:36 GMT

توقف خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۰۵۱۱

توقف خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر نساجی مازندران

به گزارش ایرنا دیدار صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران سه‌شنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

بازی در نیمه اول با میدان داری تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و نساجی با فکر دفاع چند لایه فرصت کمتری در اختیار میزبان قرار داد.

بازی تا دقیقه ۴۲ بدون فرصت گلزنی دنبال می شد که در این دقیقه تیم صنعت‌نفت آبادان صاحب یک ضربه کرنر شد و محمود مطلق‌زاده روی ریباند با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را نشانه گرفت که توپ پس از برخورد به دستان میرزاد وارد دروازه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی که برای کسب امتیاز به آبادان آمده بود در سومین دقیقه وقت‌های طلف شد صاحب ضربه ایستگاهی شد و شوت استثنایی حامد شیری از روی ضربه آزاد و از فاصله ۲۵ امتیازی وارد دروازه نفت شد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم هم با بازی هجومی تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز شد ولی باز هم این دفاع چند لایه نساجی بود که اجازه خودنمایی را به بازیکنان میزبان نداد.

هر چه از زمان بازی می گذشت فشار نفتی‌ها آبادان بر روی دروازه نساجی افزایش می‌یافت اما ضربات آنها راهی به چارچوب دروازه پیدا نمی کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده  محمد رضا اکبریان به کمک های مهدی عالیقدر و محمد عطایی بود.

حامد فلاح زاده، طالب ریکانی، امیر حسین فرهادی و محمد طیبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و سید غلامعلی بیگی از تیم نساجی مازندران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی،  محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(۸۲- محمد حسین زواری)، امید حامدی‌فر، مهدی حنفی(۴۶ - امیرحسین فرهادی)،  عبدالله ناصری، سیدفاخر تهامی، طالب ریکانی،  امید خالدی(۸۷- احمد شریعت‌زاده) و رضا خالقی‌فر به میدان رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران نیز با ترکیب نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمت، رضا دهقانی(۸۷ - حسن نجفی)، حسین زامهران(۷۳- میلاد کمندانی)، کریم اسلامی و ایوب کلانتری(۷۳- علی آل کثیر) به میدان رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند