Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پس از تساوی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: قبل از هر چیز خوشحالم در جایی هستم که برزیل فوتبال ایران است. از تیم داوری تشکر می کنم که عالی قضاوت کردند و به آن ها تبریک می گویم. به پورموسوی هم بابت این تیم خوبی که با جوانان اهل خوزستان یک تیم خوب تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرمای هوا از کیفیت بازی کم کرده بود و تیم ها سعی می کردند بی گدار به آب نزنند. به همین خاطر  شرایط خوب را نداشتیم اما دو تیم به دنبال یک بازی خوب روی زمین بودند و تعداد پاس ها این را نشان می دهد. بازی پایاپای بود و همه اتفاقات در ۵-۶ دقیقه آخر نیمه اول افتاد. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه انرژی بازیکنان به خاطر گرما گرفته شده بود تیم ها به دنبال اشتباه حریف بودند که موقعیتی گیر هیچ کدام نیامد. نتیجه ای بود که به ادامه راه دو تیم کمک نمی کند اما از لحاظ شکست ناپذیری مفید است. دست تک تک بازیکنانمان را می بوسم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: بازی در این گرما سخت است. امیدوارم نفت آبادان شرایط خوبش را ادامه بدهد و ما هم در جدول به ثبات لازم برسیم که دغدغه‌ای نداشته باشیم.

الهامی در مورد اینکه از داوری تشکر کرد اما اعتراضات زیادی داشت در حالیکه اعلام کرد داوری تأثیرگذار نبوده، گفت: به خاطر فشاری که روی تیم‌ها وجود دارد اعتراضات طبیعی است اما باید شرایط داوران را هم در نظر گرفت. داوران روی یک اوت و یک کرنر مسئله داشتند وگرنه صحنه خاصی وجود نداشت و به نظر من داوری از لحاظ نتیجه تأثیرگذار نبود. من همیشه اعتراض می‌کنم اما امروز اعتراضی نداشتم. داوری خوب بود و تیم‌ها ضرر نکردند. امروز یکی از روزهای خوب برای داوران بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد