Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان قضاوت داور بازی را خوب ارزیابی کرد.

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت وحید کاظمی داور دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس گفت:

یک بازی معمولی بود که داوران و کمک داوران به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند. در مناطق حساس هیچ اتفاقی رخ نداد و نه آفسایدی رخ داد و نه صحنه مشکوک به پنالتی که بخواهد مسائل داوری را در این بازی مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم؛ وی افزود:

در دقیقه 37 بازی، بازیکنان سر خطا بودن یا نبودن یک توپ با داور بحث می‌کردند که بازیکن فولاد خیلی زود بازی را شروع کرد. بازیکنان ما باید این را آموزش ببینند که نباید با داور بحث کنند، همانطور که در بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا برای ما آن اتفاق رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

در میانه میدان درگیری میان مغانلو و آبشک به وجود آمد که اخطار داور به هر دو بازیکن صحیح بود. در ادامه هم آبشک خطایی مرتکب شد که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند داور باید کارت زرد دوم را به او بدهد، اما من چنین نظری ندارم و داور به درستی تصمیم‌گیری کرد.

میرزابیگی در مورد خطای وحید امیری گفت:

در دقیقه 63 هم وحید امیری به دلیل گرفتن موقعیت خوب از فولادی‌ها و خطا پشت محوطه جریمه خودی، به درستی با کارت زرد جریمه شد.

وی تأکید کرد:

موسی کولیبالی نیز در دقیقه 80 بازی جلوگیری از شروع مجدد بازی پرسپولیسی‌ها روی اوت دستی داشت که داور مسابقه باید با کارت زرد او را جریمه می‌کرد که این اتفاق رخ نداد. در مجموع هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و داور قضاوت خوبی داشت.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!