Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:04:29 GMT

اشرف حکیمی: از حضور در PSG احساس غرور می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۰۹۷۵

اشرف حکیمی: از حضور در PSG احساس غرور می‌کنم

اشرف حکیمی، ستاره جدید پاری سن ژرمن، از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها بعد از یک فصل حضور در اینتر، اشرف حکیمی این باشگاه را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو به علاوه پاداش راهی پاری سن ژرمن شد. این انتقال احتمالاً یک ضربه بزرگ برای نراتزوری محسوب خواهد شد چراکه حکیمی یکی از مهمترین مهره های این تیم در راه قهرمانی فصل گذشته در سری آ به شمار می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشرف حکیمی، ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن، بعد از قطعی شدن انتقال به این تیم در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه گفت: ""من امروز احساس غرور زیادی می کنم. پس از اسپانیا، آلمان و ایتالیا، پاری سن ژرمن به من این فرصت را می دهد تا یک چالش جدید را با یکی از معتبرترین باشگاه های جهان شروع کنم."

 

 

حکیمی در ادامه گفت: " من نمی توانم برای ملاقات با هم تیمی های جدیدم و هواداران صبر کنم. همچنین برای تجربه شور و اشتیاق پارک دو پرنس نیز نمی توانم صبر کنم. من هم همان جاه طلبی بزرگ هم تیمی ها و مربی را دارم. همچنین همه تلاش خود را برای تحقق آن چیزی که از من انتظار می‌رود انجام خواهم داد."
 
گفتنی است اشرف حکیمی در حالی به عنوان اولین خرید بزرگ پاری‌سن ژرمن در تابستان معرفی شد که به نظر می‌رسد باشگاه فرانسوی طی روزهای آینده به شکل رسمی به خدمت گرفتن دو ستاره دیگر یعنی جانلوییجی دوناروما و سرخیو راموس را اعلام خواهد کرد تا این تیم بیش از پیش قدرتمند شده باشد.

پاری سن ژرمن اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن اشرف حکیمی پاری سن ژرمن اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

دیگر خبرها

  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد