Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری، فرماندار ویژه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:بانک ملی شعبه‌ی مرکزی شهرستان به منظور همکاری با شهرداری خرمشهر تیرماه جاری از کارگران  اقساط وام  و همچنین سود بانکی دریافت نمی‌کند.

او افزود: با تلاش‌های مسئولین شهرستان و حمایت استاندار، امروز بودجه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از منابع آلایندگی و ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شد که می‌توان با آن بخش زیادی از معوقات پارسال کارگران را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری برای پرداخت باقی مانده مطالبات کارگران شهرداری در سال ۱۳۹۹، وعده‌ی واریزی ۲ میلیارد تومان را در دو روز آینده به حساب این اداره را داد و در خصوص پرداختی حقوق امسال ادامه داد: در حال حاضر شهردار خرمشهر به همراه نماینده مردم شهرستان در حال پیگیری برای دریافت مطالبات این اداره از دستگاه‌های سطح ملی و محلی هستند که پیش بینی می‌شود در صورت دریافت این مطالبات، شهرداری خرمشهر بتواند حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر امسال کارگران را نیز تسویه کند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان پذیرفته شدن لیست بیمه کارگران شهرداری در ماه خرداد گفت: شهرداری شهرستان باید به این نکته توجه داشته باشد تا لیست بیمه کارکنان خود را به موقع به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند تا کارگران با تاخیر در پذیرفته شدن بیمه‌ی خود رو به رو نشوند.

جمع مطالبات باقی مانده از پارسال و امسال کارگران شهرداری خرمشهر برابر ۵۳ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات کارگران شهرداری شهرداری خرمشهر کارگران شهرداری شهرداری خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد