Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس زنگ زد و گفت: من سال‌هاست در خانه مرد ثروتمندی سرایدار هستم و کارهای خانه‌اش را انجام می‌دهم. اتاقکی در گوشه حیاط دارم و شبانه روز در این خانه هستم و صاحبکارم خیلی به من اعتماد دارد. هر زمان هم به سفر خارجی و داخلی می‌رود کلید خانه‌اش را در اختیار من قرار می‌دهد.

به گزارش رکنا، مرد سرایدار در ادامه گفت: همسرم مدتی قبل فوت کرد و تنها شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل برای خرید بیرون رفته بودم و در حال عبور از خیابان بودم که یک نفر مرا صدا زد.

وقتی دقت کردم متوجه شدم یکی از دوستان قدیمی‌ام است که مرا دیده و شناخته است از دیدنش خیلی خوشحال شدم اما وقتی جلوتر رفتم با دیدن چهره تکیده و سر و ضع آشفته‌اش ناراحت شدم. هوشنگ دوست دوران کودکی و جوانی‌ام بود که سال‌ها در شهرستان محل تولدم با او دوست بودم اما از وقتی به تهران آمدم دیگر او را ندیده بودم. موضوعی که خیلی ناراحتم کرد این بود که بعد از صحبت با هوشنگ فهمیدم معتاد شده و بیکار و بی‌خانمان است. وقتی گفت در تهران کسی را ندارد دلم سوخت و او را به خانه صاحبکارم و به اتاقک سرایداری‌ام بردم. از آنجا که صاحبخانه به سفر رفته بود خیالم راحت بود که او را نمی‌بیند. آن شب خیلی حرف زدیم و قرار شد هوشنگ تا وقتی کار و جایی برای سکونت پیدا کند پیش من بماند.

خواب سه روزه برای سرقت از خانه دوست قدیمی

مرد میانسال ادامه داد: یک شب به پیشنهاد و دعوت هوشنگ شام کباب خوردیم و من میهمان رفیق قدیمی‌ام شدم. اما وقتی بیدار شدم از هوشنگ خبری نبود. ابتدا فکر کردم من خواب ماندم و هوشنگ هم برای یافتن کار از خانه خارج شده است. حالم خوب نبود فکر می‌کردم مسموم شده‌ام اما وقتی برای خرید از خانه بیرون رفتم با صحبت‌های مغازه داران که از غیبت سه روزه من حرف می‌زدند تازه متوجه شدم من سه روز بیهوش بوده‌ام.

خیلی تعجب کرده بودم می‌خواستم نان بخرم که متوجه شدم کارت‌های عابر بانکم نیست. به خانه برگشتم و متوجه شدم تلفن همراهم نیز سرقت شده است. تنها شانس‌ام این بود که کلید‌های خانه سرایداری را در محلی قرار داده بودم که هوشنگ از آن بی‌خبر بود و چون مجهز به سیستم ایمنی بود موفق نشده بود از خانه صاحبکارم سرقت کند.

مرد سرایدار افزود: هوشنگ با ریختن داروی بیهوشی در غذایم مرا تا چند قدمی مرگ برده بود چرا که من مشکل قلبی دارم و از طرفی وسایل با ارزش مرا هم سرقت کرده است. با شکایت مرد سرایدار، به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری از سوی کارآگاهان اداره آگاهی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مرد ثروتمندی سرقت داروی بیهوشی اخبار حوادث سرقت داروی بیهوشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت اعدام قیمت دلار قتل نیوشا ضیغمی بهاره رهنما بورس سحر قریشی خیانت کتایون ریاحی متوجه شدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...