Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که فولاد اگر در بازی با پرسپولیس می باخت با تساوی‌ای که به دست آورد، فرقی نداشت، گفت: زیرا سه امتیاز بود که می توانست شرایط بهتری را برای این تیم ایجاد کند که متاسفانه رقم نخورد.

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا با بیان این که با توجه به گرمای هوای اهواز فوتبال با کیفیتی را از تیم های فولاد و پرسپولیس دیدیم، اظهارکرد: فولادی ها می دانستند شرایط شان به چه صورتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی می دانستند می توانند ببرند و احتمالا به رده چهارم برسند یا ببازند و حتی به رده نهم سقوط کنند.

تمام امید فولاد به ضربات ایستگاهی یا پرتاب اوت بود

وی افزود: تیم فولاد اگر می خواهد ببرد باید دنبال ایجاد موقعیت گل باشد که در بازی امروز این مهم را از فولاد کمتر دیدیم. یعنی تمام امید فولاد به ضربات ایستگاهی یا پرتاب اوت بود. در جریان بازی هم به خاطرم نمی آید که فولاد موقعیت گلی ایجاد کرده باشد. البته پرسپولیس هم حملاتش منتهی به نتیجه یا موقعیت صد درصدی گل نشد اما حملاتش بیشتر از فولاد بود. در مجموع پرسپولیس باتوجه به این که نتیجه بازی سپاهان را می دانست به آن چه می خواست رسید و این بازی مطابق با خواسته پرسپولیس پیش رفت. صدر جدول را با اختلاف دو امتیازی با سپاهان حفظ کرد و در واقع یک بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشت. به نظرم یکی از موانعی که سر راه قهرمانی پرسپولیس بود، برداشته شد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: با این تساوی نیز فرصت فولاد برای رسیدن به کسب سهمیه کمتر شد. آن هم در روزی که گل گهر نتیجه گرفت و آلومینیوم هم بالاتر از فولاد است. به نظرم فولاد از چهار بازی باقی مانده اش باید ۹ تا ۱۰ امتیاز کسب کند تا در صورت لغزش سایر رقبایش، شاید سهمیه را کسب کند. شرایط خیلی سخت شده و حتی پدیده هم مدعی شده است و نفت آبادان هم اگر بازی با نساجی را می برد، می توانست مدعی باشد. این تیم که ۱۳ هفته برد نداشت، با دو برد و یک تساوی، به دو امتیازی فولاد رسید. من این ها را به عنوان ایراد و انتقاد و این که کسی دلخور شود و دوستان فردا جواب دهند، نمی گویم؛ این حرف ها واقعیت های فوتبال است.

تساوی فولاد مقابل پرسپولیس با باخت فرقی نداشت

وی بیان کرد: خوزستان، سه باشگاه در لیگ برتر دارد که باشگاه های نفتی خوزستان در اوج نداری و در واقع فلاکت کار می کنند و باشگاهی مثل فولاد را داریم که اگرچه یک باشگاه در سطح آسیایی است اما متاسفانه نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند. فولاد اگر در بازی با پرسپولیس می باخت، با تساوی‌ای که به دست آورد، فرقی نداشت زیرا سه امتیاز بود که می توانست شرایط بهتری را برای این تیم ایجاد کند که متاسفانه رقم نخورد.

منِ خوزستانی هم نمی‌دانم بازیکنان جوان نفت آبادان چه کسانی هستند

باقری نیا درباره تساوی نفت آبادان مقابل نساجی نیز عنوان کرد: نفت کنترل بازی را در اختیار داشت و تیم مسلط زمین بود که خوشبختانه گل هم زد اما یک گل بد از فاصله ۴۰ متری روی یک ضربه ایستگاهی دریافت کرد. در مجموع نفت آبادان هرچند بازیکن ندارد ولی متحول شده است. نفت آبادان بازیکنان جوانی دارد که حتی من خوزستانی هم نمی دانم چه کسانی هستند. این ها نفراتی هستند که خود آقای پورموسوی به آن ها اعتماد کرده است. تیمی که در اختیار کادرفنی نفت است، خوب کار می کند و امیدوارم همین روند تا پایان مسابقات ادامه پیدا کند. در این فصل به این تیم خیلی سخت گذشت و دوران طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند زیرا در اوج ناامیدی فعالیت می کردند که این خیلی بد است.

بهترین نمره در بین تیم‌های لیگ برتری را باید به کادرفنی آبادان داد

وی افزود: بارها از تیم نفت خواستم که صبور باشند و تمرکز کنند تا درصد موفقیت شان بیشتر شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. اگر قرار باشد به سه تیم خوزستانی و حتی تیم های لیگ برتر نمره دهیم، صد درصد نمره خوب قبولی را باید به بازیکنان و کادرفنی نفت آبادان داد. حتی ماشین سازی هم مثل نفت اداره نمی شود. نفت نه تنها بازیکن نگرفت، بلکه سه بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. به نظرم باتوجه به کیفیت کار، هیچ کادرفنی‌ای مثل نفت آبادان نمره نمی گیرد و بهترین نمره را باید به آن ها داد.

مسجدسلیمانی‌ها بدانند با برخورد قهری چیزی درست نمی‌شود

این مربی فوتبال درباره نفت مسجدسلیمان نیز گفت: خود مسجدسلیمانی‌ها به اندازه کافی برای خودشان مشکل درست کرده اند و مطابق سال های گذشته در مسجدسلیمان شروع به خودزنی کرده ایم. نفت برای این که در لیگ بماند به چهار امتیاز نیاز دارد که امیدوارم در همین هفته های پیش رو به این مهم برسد و خیال همه را راحت کند. اما توصیه ام به همشهری های عزیزم این است که با برخورد قهری چیزی درست نمی شود. من ارتباطی با فکری و سایر مربیان این تیم ندارم اما معتقدم اکنون باید از این تیم حمایت شود، آن هم به خاطر تیم نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر بماند و سهمیه‌مان را از دست ندهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان فرقی نداشت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود، چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد، اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود، اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است، اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد، اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت