Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیمی از هواداران و مجموعه اینتر تشکر کرد.

اشرف حکیمی، مدافع راست مراکشی پاری سن ژرمن می گوید از پیوستن به این تیم احساس بسیار خوبی دارد.

طرفداری | پس از رسمی شدن انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن، این بازیکن 22 ساله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

فقط یک سال گذشته است، اما عجب سالی! قبل از آمدن به اینتر، نمی توانستم تصور کنم که پوشیدن پیراهن این باشگاه به چه معناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع از این پیراهن افتخار آمیز بود. به دلیل همه گیری کرونا فصل سختی بود اما بازهم توانستم از لحظات فراموش نشدنی فتح اسکودتو و نوشتن تاریخ در کنار همه شما لذت ببرم. می خواهم از همه اعضای باشگاه، طرفداران و هم تیمی ها برای حرفه ای گری، محبت و احترامشان تشکر کنم. همچنین از خانواده ام نیز بابت حمایت فوق العاده شان متشکرم. برای همیشه اینتر را در قلب خود خواهم داشت. به همه شما علاقه زیادی دارم و فورتزا اینتر!

حکیمی با وبسایت پاری سن ژرمن نیز مصاحبه ای انجام داده است:

من امروز احساس غرور زیادی می کنم. پس از بازی در اسپانیا، آلمان و ایتالیا، پاری سن ژرمن به من این فرصت را می دهد تا بتوانم بازی در لیگی جدید و با یکی از معتبر ترین باشگاه های جهان را تجربه کنم. نمی توانم برای دیدن هم تیمی های جدید، طرفداران و شور و شوق فوق العاده ورزشگاه پارک دو پرنس بیش از این صبر کنم. من همان جاه طلبی های مهمی که کادر فنی و هم تیمی هایم دارند را دارم و همه تلاش خود برای تحقق آنچه از من انتظار می رود را انجام خواهم داد. 

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها