Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@14:19:25 GMT

غذا‌هایی سبک و ارزان برای سبد گردش

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۱۵۱۲

غذا‌هایی سبک و ارزان برای سبد گردش

همیشه که نباید برای تفریح کباب و جوجه کباب خورد. خوب است برای گردش‌های خانوادگی غذا‌هایی سبک و ارزان انتخاب کرد تا بتوان میزان این گردش‌ها را افزایش داد. خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: اوقات فراغت و گردش‌های خانوادگی جزو نیاز‌های اساسی برای داشتن یک زندگی خوب و سالم است، اما متأسفانه به دلیل شیوع کرونا این بخش از زندگی کیفیت سابق را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سفر‌های برون شهری محدود شده و بسیاری از مردم به سفر‌های یک روزه و گردش در طبیعت‌های دنج و خلوت بسنده می‌کنند.   با این حال نگرانی‌هایی پیرامون تهیه و صرف غذا وجود دارد، از آنجایی که خوردن غذا‌های آماده و رفتن به رستوران‌های بین راهی در این ایام توصیه نمی‌شود، بهتر این است که خانواده‌ها در پیک نیک‌های خود غذا‌هایی را به همراه داشته باشند که علاوه بر سادگی و سلامت آن، به راحتی هم آماده شود.   خیلی‌ها هنوز کباب و جوجه کباب را به عنوان غذای پیک نیک‌ها انتخاب می‌کنند، این در حالی است که این سبک از غذا‌ها مقدمات زیادی را نیاز دارد، وسایل پیک نیک را سنگین می‌کند و در عین حال اگر مکانی برای تهیه آتش وجود نداشته باشد، ممکن است طبیعت را به مخاطره بیندازد.   از طرف دیگر با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما انتخاب این غذا‌ها چندان مناسب نیست، اگر کودک بدغذایی هم به همراه داشته باشید مشکل دو چندان می‌شود.   غذا‌های سرد پیک نیکی انتخاب مناسب تری برای سفر‌های یک روزه یا پیک نیک‌های خانوادگی و دوستانه محسوب می‌شوند، چرا که علاوه بر سهولت در تهیه، زمان شما را در طول سفر مدیریت می‌کنند و شما می‌توانید از فرصت تهیه غذا برای پیاده روی، عکاسی یا بازی با فرزندانتان استفاده کنید.   سالاد پاستا

این غذا هم باب میل پدر و مادرهاست و هم بچه‌ها به دلیل رنگ و طعمی که دارد به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند، تهیه آن هم ساده است.   کافی است یک بسته پاستای فرم دار را داخل آب جوش بریزید و بعد از نرم شدن آبکش کنید، حالا اجازه دهید پاستا‌ها کمی خنک شوند، در این فاصله خیارشور‌های خورد شده، ذرت، نخودفرنگی، ژامبون یا مرغ ریش ریش شده و سس مایونز، نمک، فلفل و آبلیمو را با هم مخلوط کرده و به پاستا‌ها اضافه کنید.   غذای شما آماده است،  آن را در ظرف مناسب ریخته و داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود، این غذای سرد انتخاب مناسبی برای پیک نیک‌های خانوادگی است.   سالاد الویه

غذایی قدیمی، خوشمزه و سیر کننده که می‌توانید به صورت ساندویچی یا پرسی آن را سرو کنید.   برای تهیه این غذا بر اساس تعداد نفرات به تخم مرغ، سیب زمینی، مرغ ریش ریش شده، سس مایونز، نخود فرنگی و خیارشور نیاز دارید.   سیب زمینی و تخم مرغ‌ها را پس از پختن رنده کنید و به سایر مواد اضافه کنید، حالا می‌توانید آن را در ظرف مخصوص بریزید، اگر می‌خواهید هنگام سرو غذا راحت‌تر باشید می‌توانید مواد الویه را داخل نان‌های ساندویچی قرار دهید و آن‌ها را بسته بندی کنید، به این ترتیب هم سبد پیک نیک تان سبک‌تر می‌شود و هم سرو غذا برایتان راحت‌تر است.   ساندویچ تن ماهی

این هم یکی از غذا‌های سرد پیک نیکی است که تهیه آن شاید ۱۰ دقیقه زمان شما را بگیرد، کافی تن ماهی‌هایی که از قبل جوشانده و در یخچال گذاشته اید را با کمی سس مایونز و خیارشور و در صورت علاقه شوید خورد شده با هم مخلوط کنید و آن را با نان تست و گوجه به صورت ساندویچ‌های آماده در آورید.   تست اسفناج و پنیر

برای تهیه این غذای جذاب کافیست یک عدد پیاز خرد شده و دو حبه سیر را داخل کمی روغن تفت دهید، بعد سه پیمانه اسفناج خورد شده را به آن اضافه کنید.   وقتی اسفناج‌ها نرم شدند ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم قارچ خورد شده را به موادتان اضافه کنید و مجدد تفت دهید، حالا فلفل، کمی آویشن و اورگانو را به مخلوط قارچ و اسفناج اضافه کنید و وقتی عطر ادویه‌ها آزاد شد تابه را از روی حرارت بردارید.     حالا ۲۰۰ گرم پنیر صبحانه (فتا) را به موادتان اضافه کرده و خوب مخلو کنید، حالا روی یک نان تست کمی از مواد را بریزید و یک نان دیگر روی آن قرار دهید. تعداد ساندویچ‌ها که به حد دلخواه رسید دستگاه ساندویچ ساز را روشن کنید و ساندویچ‌ها را داخل آن قرار دهید تا آماده شوند، در صورت نداشتن دستگاه می‌توانید با کمک تابه و یک کفگیر ساندویچ‌ها را گریل کنید.   ساندویچ کوکوسبزی

یک غذای قدیمی و کم خرج و سالم که می‌تواند یک روز خوشمزه را برایتان بسازد، برای تهیه این غذا ۳۰۰ گرم سبزی کوکو را را با ۳ یا ۴ عددتخم مرغ مخلوط کنید، یک دوم قاشق چای خوری پودر سیر، یک دوم قاشق چای خوری بیکینگ پودر، یک قاشق چایخوری زردچوبه و مقداری نمک و فلفل هم به موادتان اضافه کنید.   اگر ذائقه تان می‌پسندد، مقداری زرشک و گردو هم به مواد کوکو اضافه کنید، حالا مواد کوکو را داخل تابه‌ای که از قبل با روغن مایع گرم کرده اید بریزید و منتظر شوید تا دو طرف کوکو‌ها سرخ شوند. ‌ می‌توانید از کاهو، گوجه و خیارشور در کنار سرو این غذای خوشمزه استفاده کنید.   پات پیازچه و سیب زمینی 

این سالاد خوشمزه جزو پیش غذا‌هایی است که به دلیل کامل بودن مواد غذایی موجود در آن خود یک وعده غذایی محسوب می‌شود.   برای تهیه این پات نیاز به ۵ عدد سیب زمینی پخته، ۷ تا ۸ شاخه پیازچه، مقداری شوید تازه، خیارشور و  سس مایونز نیاز دارید.   سیب زمینی‌های پخته را نگینی خورد کنید و با پیازچه‌ها و خیارشور‌های خورد شده مخلوط کنید، حالا کمی شوید تازه اضافه کرده و مواد را با سس مایونز، آبلیمو، نمک و فلفل طعم دار کنید. بیشتر بخوانید: ۵ خاصیت کاهو

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: غذا ساندویچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غذا ساندویچ برای تهیه اضافه کنید ساندویچ ها پیک نیک ها سیب زمینی قرار دهید سس مایونز غذا هایی خورد شده غذا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی به شمار می آید. اغلب افرادی که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی های داخل بازار به شمار می روند. در ادامه شما را بیشتر با چاپ لیبل و موارد مورد استفاده آن قرار می دهیم . برای سفارش چاپ انواع لیبل می توانید به صفحه چاپ لیبل در سایت چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید. 

چگونه بوسیله چاپ لیبل می توان برندسازی کرد ؟ 

چه کسی در دنیای امروز محصولی را می ‌خرد که هیچ برچسبی روی آن نباشد؟ آیا این باعث اعتماد می شود؟ آیا به شما می گوید که داخل آن چیست؟ به احتمال زیاد! و حتی کمتر احتمال دارد که مردم آن محصول ناشناخته را بخرند. حقایق روانشناختی زیادی در مورد برند، رنگ و اشکال وجود دارد که پیامی شخصی برای تأثیرگذاری بر فروش به خریدار می ‌رساند.به همین دلیل است که برچسب زدن برند در دنیای مدرن بسیار مهم است، جایی که مشتریان تمایل بیشتری به خرید بر اساس ظاهر بصری برچسب دارند تا محتوای داخل.

در برخی صنایع، لمس و احساس برچسب نیز بخش مهمی از تجربه محصول است، مانند عطر، لوازم آرایشی، کالاهای لوکس و غیره. در حالی که ممکن است انتقال این تجربه از طریق خرید آنلاین چالش برانگیزتر باشد، ظاهر و ساختار یک برچسب همچنان می تواند بر خریدها تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان به دنبال میانبرها و تصمیمات خرید سریع هستند که بر روی بصری برچسب ها تکیه می کنند. سرمایه گذاری روی لیبل گذاری محصولات شما می تواند بر فروش و وفاداری مثبت کلی مشتریان شما تأثیر بگذارد. اگر فکر می کنید در کنار چاپ لیبل به چاپ جعبه نیز نیاز دارید به شما پیشنهاد میکنم مقاله چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم بخوانید.

چرا به بسته بندی و لیبل زدن نیاز دارید؟

در سطح کاملاً کاربردی، بسته بندی و برچسب زدن بسیار مفید است. به جز برخی از اقلام مواد غذایی که می‌ توانیم آن ‌ها را در کیف خودمان برداریم و به خانه ببریم مانند یک دسته موز، حقیقت این است که فکر کردن به محصولاتی که در نوعی بسته ‌بندی و یا برچسب عرضه نمی ‌شوند برای ما سخت است.

در واقع، این احتمال وجود دارد که اگر موز را از یک سوپرمارکت می‌ خرید، به احتمال زیاد به برچسب قیمت نیاز دارند. و شما آن برچسب را پس از وزن کردن موز به آن ها می ‌چسبانید. موز از قبل می ‌تواند برچسبی با آرم تولیدکننده داشته باشد.

بنابراین می‌توان گفت که بسته‌ بندی و برچسب ‌گذاری در همه جا وجود دارد، و اگرچه فکر می ‌کنیم بدون جعبه ‌های شیک می ‌توانیم زندگی کنیم، حقیقت این است که آن ها بیش از آنچه فکر می ‌کنیم، اهمیت دارند.

تصور کنید برای خرید جدیدترین گوشی پول پس انداز کرده اید. بالاخره وقتی به فروشگاه می روید پول می دهید و گوشی را بدون جعبه به شما می دهند. چندان جالب نیست، در واقع، شما فقط یک تجربه مشتری بسیار ناامیدکننده داشته اید.

این مثال را با تجربه جعبه گشایی واقعی که مدتها منتظرش بودید، مقایسه کنید. صرفه جویی در هزینه برای خرید یک تلفن پیشرفته با لحظه جادویی جعبه گشایی آن به اوج خود می رسد. فویل خارجی را پاره می کنی، جعبه دو تکه را باز می کنی و گوشی را از جای مناسبش بیرون می آوری. در داخل جعبه، همه چیز در جای مناسب قرار می گیرد و می نشیند.

همه چیز با شما صحبت می کند، و احتمالاً جعبه را نیز نگه خواهید داشت.

چرا خرید و سفارش هارد باکس در کنار چاپ لیبل ؟

سفارش جعبه هارد باکس اغلب برای بسته بندی کالاهای لوکس و لاکچری مورد کاربرد قرار میگیرد. تولید هارد باکس  مانند چاپ جعبه اغلب در تیراژهای بالا انجام میشود، اما برای کسب و کارهای کوچک نیز، تولید آن در تیراژهای 200 یا 300 عددی قابل انجام است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که کیفیت تولید هاردباکس در تیراژهای بالا، به علت تولید با دستگاه بیشتر است. برای مشاهده نمونه کار و سفارش و مشاوره رایگان می توانید به تولید هارد باکس مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید. در ادامه بیشتر در مورد هاردباکس و مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد. 

تولید هاردباکس چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند ؟ 

در هر کسب و کاری، درک مسائل مالی کسب و کار و صرف هزینه کمتر برای راه اندازی یک کسب و کار جدید حیاتی است. در واقع، این جعبه ها یک گزینه شناخته شده برای راه اندازی یک کسب و کار با بودجه و پول کمتر هستند. ایده آل ترین انتخاب این است که این جعبه ها را با قیمت های عمده فروشی تهیه کنید که تصوری برای کاهش هزینه های تجاری و به ارمغان آوردن مزایای بیشتر برای تجارت خرده فروشی است. اگر می ‌خواهید این کار را ممکن کنید، پس این جعبه‌ ها را به صورت عمده خریداری کنید و با سودمندترین بسته‌ بندی شروع به کسب درآمد کنید. بنابراین فقط درک کنید که چگونه این بسته بندی برای شرکت شما کار می کند و با موفقیت مالی به کسب و کار شما بازگشت خواهد داد. از این رو، جعبه ها نقش مهمی در حفظ کنترل مالی کسب و کار و ایجاد دارایی های بیشتری برای شرکت خود خواهند داشت.

چرا سفارش فوم داخل جعبه برای سفارش جعبه هاردباکس ضروری است ؟

درج های فوم برش قالب، بیشتر برای محافظت در هنگام حمل اقلام استفاده می شود. این درج های فوم، اغلب بلوک مانند هستند و دارای شکل توخالی هستند که دقیقاً با آیتم مربوطه مطابقت دارد. این درج ها یک مورد را در یک جعبه یا هاردباکس نگه می دارند.

با این حال، درج های فوم نیز برای کمک به ارائه یک آیتم در جعبه یا جلوگیری از جابجایی اقلام در کشوهای نمایشگر استفاده می شود. به عنوان مثال، تشک نمایشگر فوم پلی اورتان را می توان به اندازه یک کشوی نمایشگر برش داد و برای نمایش جواهرات گرانبها استفاده کرد.

درج فوم را می توان برای طیف وسیعی از اقلام بزرگ و کوچک به صورت سفارشی ساخت. درج ‌های فوم سفارشی، معمولاً برای جعبه ‌های مقوایی که اقلام شکننده را ذخیره و حمل می ‌کنند ساخته می‌ شوند. اینها می توانند اندازه صنعتی یا شخصی تر باشند، مثلاً برای داخل جعبه جواهرات شخصی.

تولید و برش فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

چاپ لیبل یا چاپ جعبه؛ کدام بهتر است ؟ 

یکی از کاربردهای چاپ لیبل استفاده از آنها در چاپ جعبه است. چاپ جعبه یکی از بهترین بسته بندی های حال حاضر بازار است. 

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات، چاپ جعبه ایندربرد، چاپ جعبه لمینتی، چاپ جعبه اسباب بازی، چاپ جعبه لوازم یدکی خودرو، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید. 

خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟ 

چاپ جعبه های مقوایی اختصاصی مزایای زیادی را برای مشاغل مختلف به ارمغان می آورند. جعبه های مقوایی اختصاصی، از بهبود برندسازی و محافظت از محصولات تا افزایش رضایت و وفاداری مشتری، می توانند به شما کمک کنند، تأثیر ماندگاری بر روی ماهیت محصولات و خدمات خود بگذارند و در عین حال وفاداری مشتری را افزایش دهند.

اگر شما بدنبال مجموعه ای متعهد هستید که سابقه طولانی در زمینه چاپ و بسته بندی داشته باشد و مشاوره رایگان در زمینه های چاپ لیبل، چاپ کارتن، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، خرید جعبه هارد باکس و .. .به شما بدهد، ما مجموعه چاپ آپامه https://apame.biz/ را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس