Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از گردان‌های حزب الله عراق از نقش خرابکارانه سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، کتائب حزب الله عراق اعلام کرد‏ مدارک موثقی بدست آمده که نشان می‌دهد سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در اقدامات خرابکارانه برای تخریب دکل‌های برق در عراق دست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی با این اقدامات به دنبال ایجاد هرج و مرج و به حرکت درآوردن داعش در کشور است.

کتائب حزب الله افزود عربستان سعودی برای ورود به خط بحران به عنوان یک ناجی تلاش می‌کند تا چهره جنایتکارانه خود را برابر عراقی‌ها اصلاح کند. تحقیقات دولتی تحت تاثیرات گسترده‌ای قرار می‌گیرد تا کسانی که در تخریب دکل‌های برق دست دارند مشخص نشوند.

پیشتر شبکه ماهواره‌ای «العهد» عراق نیز به نقل از منابع آگاه از نقش خرابکارانه سرویس جاسوسی عربستان سعودی در حوادث چند روز گذشته در عراق خبر داد. این شبکه اعلام کرد فایل‌های صوتی به دست آمده نشان می‌دهد سرویس اطلاعاتی سعودی اقدام به جذب افرادی در عراق برای استفاده از آن‌ها در مواقع حساس کرده است.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز درباره قطعی‌های برق در این کشور گفت: همه شواهد حاکی از دست داشتن گروه تروریستی داعش در هدف قرار دادن دکل‌های برق در عراق است و هدف این گروه، ایجاد نارضایتی، هرج و مرج و سردرگمی بین نیرو‌های مسلح و شهروندان است.

الخفاجی افزود: در بیشتر مناطقی که شاهد این قبیل حملات بوده ایم، عملیات گسترده علیه داعش اجرا شده است. این حملات بیشتر در جنوب غرب کرکوک، نینوا، الانبار و شمال صلاح الدین و مناطق نزدیک به شمال شرق دیاله رخ داده است که در همه این مناطق، گروه تروریستی داعش فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله عراق عربستان سعودی داعش عربستان سعودی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی