Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: هوای بیشتر نقاط استان بین یک تا دو درجه سانتی گراد گرم تر از روز گذشته است.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی به ویژه در سواحل دریای عمان، پدیده شاخص مناطق دریایی استان تا ظهر امروز است.

وی با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دما  نسبت به روز گذشته در استان، بیان کرد: با توجه به احتمال تقویت سامانه فصلی در جنوب شرق کشور احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در نقاطی از شرق و شمال استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه نژاد ادامه داد: با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به وقوع بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرقی و شمالی از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

tags # امارات ، دبی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد