Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه زمان‌بندی پرداخت سود نقدی پیشنهادی هیئت مدیره در مجمع عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ برای نماد فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) در سامانه کدال (سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید

 احتمال تداوم شرایط مثبت بورس تا پایان شهریورماه

سهامدارانی که در تاریخ مجمع سهامدار این شرکت باشند؛ طبق اطلاعیه ذیل که در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ منتشر شده، سود نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

۱) سود سهام سهامداران حقیقی دارای کد سجام به صورت همزمان از تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار به حساب بانکی سهامدار واریز می‌شود.

۲) سود سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ به صورت حضوری از طریق شعب بانک تجارت در سراسر کشور پرداخت می‌شود.

۳) سود سهام سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه تا ۹۹،۹۹۹،۹۹۹ سهم بوده از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ با معرفی نماینده و حساب بانکی سهامدار به شعب بانک تجارت در سراسر کشور به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

۴) سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها بیش از ۹۹،۹۹۹،۹۹۹ سهم بوده، لازم است ضمن معرفی شماره حساب بانکی خود، تأییدیه بانک مربوطه را به آدرس دفتر امور سهام شرکت ارسال کنند تا سود سهام ایشان ظرف مهلت قانونی به حساب بانکی آنان واریز شود.

۵) کلیه سبدگردان‌ها (بدون توجه به تعداد سهام) شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبد‌های سرمایه گذاری را طبق قرارداد سبدگردانی به امور سهام شرکت اعلام کنند تا از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به واریز سود سهام آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه سود سهام نماد فملی حساب بانکی سود سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!