Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس قطعی مکرر برق به‌ویژه در دشت ورامین را اوضاعی نا به سامان خواند و بر اتخاذ تدابیر لازم به‌منظور مدیریت این مشکل توسط وزیر نیرو تأکید کرد. - اخبار استانها -

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در قرچک، با اعتراض به ضعف مدیریت برق اظهار داشت: قطعی مکرر و بدون برنامه برق موجب اعتراض مردم شده و در حال حاضر نبود برق در فصل گرما با توجه به گرمای شدید هوا و شروع پیک پنجم کرونا به‌ویژه در دشت ورامین اوضاع اسفباری را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهاد‌هایی به وزیر نیرو در راستای کنترل وضعیت کنونی ارائه‌شده تا حتی‌الامکان از تشدید اوضاع نا به سامانی که رفته‌رفته مشکلات بسیار زیاد دیگری را برای خانواده‌ها و کسبه به وجود خواهد آورد، جلوگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: اعتراض مردم نسبت به ضعف مدیریت قطعی برق است زیرا که نبود برق باعث اختلال فعالیت روزانه مردم شده و همچنین قطعی مکرر و چندباره برق در روز آسیب‌هایی برای وسایل و لوازم خانواده‌ها، صنایع و کسبه برجای خواهد گذاشت.

نوش‌آبادی تأکید کرد: قطعی مکرر برق در روز گذشته و عدم هماهنگی در اطلاع‌رسانی صحیح به مردم باعث نارضایتی مردم شده، لذا رؤسای اداره برق در منطقه توجه داشته باشد که اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به شهروندان از طریق رسانه‌ها انجام گیرد.

قطعی برق و یک شهر سردرگمی؛ چراغ های راهنمایی هم از قطعی‌های ناهماهنگ شوکه شدندقطعی برق باعث تشدید ترافیک در شهر شیراز شده استمصائب و مشکلات ناشی از قطعی برق در کاشان/دلیل قطعی نامنظم برق چیست؟

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ضروریست که تدابیری برای این نا به سامانی توسط دولت و به‌ویژه وزیر نیرو اتخاذ شود تا با توجه به کمبود انرژی برق در کشور حتی‌الامکان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح از کاستی‌ها و ضعف‌هایی که وجود دارد جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعی مکرر وزیر نیرو قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال