Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با تأکید بر اینکه فاز پنجم اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد، از حضور بسیجیان در ۸۹ پایگاه واکسیناسیون سطح کشور خبرداد و گفت: نیرو‌های بسیج قبل از اجرای این طرح در ۵۵ پایگاه واکسیناسیون عمومی در تهران استقرار دارند.

سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند اجرای مرحله مطالعات بالینی واکسن «نورا»، گفت: این واکسن در هفته گذشته با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد فاز مطالعات بالینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه افزود: طبق اعلام سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان، واکسن نورا در این مرحله باید بروی ۷۰ نفر تست شود، ما ۱۷ نفر اول را معرفی کردیم و اکنون وضعیت جسمانی این افراد در حال چک شدن است و با تأیید احراز سلامتی این عزیزان این فاز طی یکی دو ماه آینده به شکل کامل اجرا خواهد شد.

عبداللهی با تأکید بر اینکه فاز پنجم اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد، از حضور بسیجیان در ۸۹ پایگاه واکسیناسیون سطح کشور خبرداد و تصریح کرد: نیروهای بسیج قبل از اجرای این طرح در ۵۵ پایگاه واکسیناسیون عمومی در تهران استقرار دارند.

وی سازمان بسیج مستضعفین را پرچم‌دار اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور برشمرد و اضافه کرد: گام پنجم اجرای این طرح طی هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت در این پایگاه‌ها اجرا می‌شود، اجرای این طرح بار زیادی را از دوش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بر می‌دارد.

عبداللهی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح در بحث ساماندهی نیروها صورت گرفته است، افزود: به محض اینکه واکسن در اختیار سازمان بسیج قرار بگیرد، عملیات واکسیناسیون عمومی در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز می‌شود.

بستری بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در سطح کشور

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به ورود کشور به پیک پنجم کرونا، از بستری بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله بستری هستند،۷۰ درصد ظرفیت سپاه در اختیار کادر درمان برای مبارزه با این بیماری منحوس قرار دارد.  

بیشتربخوانید: غربی‌ها با واژه حقوق بشر لَفاظی و از آن برای پوشاندن جنایت‌شان استفاده می‌کنند پرواز سرخ ۶۵۵؛ سند جنایت حقوق بشری آمریکا/ چشمانی که هنوز منتظر است موشک «قدر ۱۱۰»؛ آذرخش نامرئی ایران

انتهای پیام/


    برچسب ها: احمد عبداللهی سپاه بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد عبداللهی سپاه بسیج پایگاه واکسیناسیون واکسیناسیون عمومی آموزش پزشکی اجرای این طرح پنجم اجرای اجرای طرح طرح شهید سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد، رییس همایش آموزش علوم پزشکی و معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: اگر امروز ما در حوزه های علوم پزشکی سر آمد هستیم به برکت وجود اساتید است،باید انگیزه را در دانشجویان زیاد کنیم تا کار آموزش درست انجام بشود اگر انگیزه ایجاد کنیم دانشجو خودش به دنبال آموزش می رود ایجاد انگیزه با آموزش مرتبط است.

وی افزود: ما در حوزه آموزش علوم پزشکی عدالت و بهره وری را دنبال می کنیم و تکریم اساتید از اولویت های ما است،همچنین توسعه زیر ساخت های آموزشی در دستور کار امسال وزارت بهداشت قرار دارد که اقدامات عملی را در روزهای آتی در دانشگاه علوم پزشکی شاهد خواهید بود.

باقری ادامه داد: از وظایف ما این است که باید در سازوکار خودمان به آموزش های نوین و تکنولوژی های نوین توجه کنیم آموزش اصلی ما حضوری است و در این حضور است که دانشجو اخلاق حرفه ای را یاد می‌گیرد.

خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این همایش گفت:کارهای بزرگی در آموزش پزشکی کشور انجام شده از این رو امروز می توانیم ادعا کنیم هیچ بیماری قابل درمان در دنیا نیست که در ایران نتوانیم درمان کنیم.

وی افزود: من اسم آموزش علوم پزشکی کشور را آموزش حکمت بنیان می نهم چون یک پیوند نظر و عمل در آموزش پزشکی وجود دارد در بعضی الگوهای آموزشی در کشور فقط نظر محور و تئوری محور است ولی الگوی آموزش پزشکی نظر و عمل را باهم جمع می کند.

سیر پزشکی ایران یک ساله و دو ساله و یک قرن نیست سیر پزشکی ایران یک عمر پیشینه قبل از اسلام دارد،ایران را باید اینگونه معرفی بکنیم

کد خبر 6094563

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی