Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در دومین بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰،‌ در ورزشگاه ومبلی لندن، انگلیس به مصاف دانمارک خواهد رفت تا فینالیست دیگر این جام مشخص شود. سه‌شیرها با شکست سنگین اوکراین و حذف آلمان پا به نیمه نهایی می‌گذارند و می‌خواهند برای اولین بار در تاریخ قهرمان اروپا نام گیرند.

از طرف دیگر تیم ملی دانمارک که پس از بهبودی حال اریکسن روحیه‌ای تازه بدست آورده، می‌خواهد به شگفتی خود ادامه دهد و به مانند سال ۱۹۹۲ برای قهرمانی اروپا بجنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بازی زمان مکان نتیجه آخرین بازی نتیجه آخرین تقابل روبه‌روی هم انگلیس – دانمارک ۲۳:۳۰ ومبلی لندن انگلیس: برد ۴ بر صفر مقابل اوکراین

دانمارک: برد ۲ بر یک مقابل جمهوری چک انگلیس صفر – دانمارک یک (۲۰۲۰؛ لیگ ملت‌های اروپا)

*انگلیس

انگلیس یکی از مدعیان بزرگ کسب جام در این رقابت محسوب می‌شود. آنها که پس از سال ۱۹۶۶ به هیچ افتخار ملی دست نیافتند با شعار «جام به خانه بازمی‌گردد» می‌خواهند پس از ۵۵ سال دوباره یک جام بدست آورند. سه‌شیرها با اندیشه‌های «گرت ساوت‌گیت» نزدیک‌تر از همیشه به فینال و قهرمانی قرار دارند و امیدوار هستند با درخشش ستاره‌هایی چون رحیم استرلینگ، هری کین و جوردن پیکفورد به این افتخار دست پیدا کنند.

انگلیس به مانند دیدارهای قبل، به نظر می‌رسد با تاکتیک ۱-۳-۲-۴ وارد میدان شود. حضور کلوین فیلیپس و دکلن رایس در میانه میدان قوت زیادی به خط دفاعی تیم بخشیده و توانسته یکی از دلایل کلین‌شیت تیم تا نیمه نهایی لقب گیرد. 

از طرف دیگر حضور ۲ دفاع راست و چپ برای تیم ملی انگلیس بسیار اهمیت دارد. لوک شاو در ۲ بازی قبل مقابل آلمان و اوکراین در سمت چپ نمایشی درخشان از خود به ثبت رسانید و توانست به یکی از مهره‌های بزرگ سه‌شیر لقب گیرد. در سمت راست اما برخی معتقدند که «کران تریپیر» می‌تواند نقش بزرگ‌تری در بازی مقابل دانمارک نسبت به «کایل واکر» ایفا کند. 

طبق پیش‌بینی‌ها در خط تهاجمی ساوت‌گیت می‌خواهد از مثلث هری کین، رحیم استرلینگ و بوکایو ساکا و سرعت بازیکنان خود برای ضربه‌ زدن به خط دفاعی دانمارک استفاده کند. 

انگلیس تنها تیمی در یورو ۲۰۲۰ بوده که هنوز گل نخورده است

میسون مونت نیز برای ایجاد موقعیت‌ می‌تواند کمک زیادی به انگلیس کند. بازیکنی که در ترکیب بهترین‌های یورو ۲۰۲۰ از نگاه هواسکورد قرار گرفته و نقش مهمی در پیروزی‌های ساوت‌گیت ایفا کرده است.

سایت یوفا ترکیب احتمالی انگلیس را به شکل زیر پیش‌بینی کرد:

دروازه‌بان: جوردن پیکفورد

مدافعان: جان استونز – هری مک‌گوایر – لوک  شاو – کایل واکر

هافبک‌ها: دکلن رایس – کلوین فیلیپس ؛ بوکایو ساکا – میسون مونت و رحیم استرلینگ

مهاجم: هری کین

*دانمارک 

کسپر دولبرگ ؛ ستاره اصلی دانمارک در ۲ برد مقابل ولز و چک

دانمارک جام را با یک شوک بزرگ آغاز کرد. در اواخر نیمه اول بازی خود مقابل فنلاند، کاپیتان خود را به دلیل سکته قلبی از دست داد ولی هر چه گذشت و اریکسن حالش بهتر شد، دانمارک نیز جان تازه‌ای به خود گرفت. 

شاگردان کسپر هیولمند که در ابتدای جام جزو تیم‌های خوب قرار گرفته بودند، فراتر از انتظار بازی کردند و حالا به نیمه نهایی رسیدند. درخشش بازیکنانی مثل یواکیم میله، داسمگارد، یوری پولسن و کسپر دولبرگ، دانمارک را ترسناک‌تر از همیشه کرده است. 

این دانمارک قصد دارد به مانند سال ۱۹۹۲ یک شگفتی بزرگ دیگر خلق کند و قهرمان اروپا نام گیرد. آنها در سال ۱۹۹۲ با درخشش بازیکنانی مثل برایان لادروپ، هنریک لارسن و پیتر اشمایکل با شکست آلمان قهرمان اروپا نام گرفتند. 

در ترکیب دانمارک باید به درخشش «توماس دلینی» و «امیل هویبیرگ» نیز اشاره کرد. بازیکنان باشگاه دورتموند و تاتنهام در ترکیب هیولمند نقش مهمی را ایفا تاکنون ایفا کرده اند و امشب نیز می‌خواهد در جنگ میانه میدان با مونت، فیلیپس و رایس بجنگد. 

در خط دفاعی نیز حضور «سیمون کیائر» و «آندریاس کریستینسن» و درخشش «کسپر اشمایکل» در درون دروازه باعث شده تا این امیدواری به وجود آید که دانمارک مقابل انگلیس گلی دریافت نکند. باید دید بازی امشب چگونه دنبال می‌شود و از بین ساوت‌گیت و هیولمند چه کسی برنده نیمه نهایی خواهد بود. 

ترکیب دانمارک از نگاه سایت یوفا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: کسپر اشمایکل

مدافعان: آندریاس کریستینسن – سیمون کیائر – وسترگارد 

هافبک‌ها: اشتریگر – هویبیرگ – دلینی – میله 

مهاجمان: بریت ویت – دولبرگ و دامسگارد

  بازی انگلیس و دانمارک در یورو ۱۹۹۲ که با درخشش اشمایکل با تساوی بدون گل به پایان رسید

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳