Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان لیونل اسکالونی با شکست کلمبیا، حریف برزیل در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، از ساعت 5:30 صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که رقابت نسبتاً پایاپایی در آمار بود، در پایان 90 دقیقه به تساوی یک - یک انجامید تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت‌ها در ضربات پنالتی مشخص شود که در نهایت این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که در ضربات پنالتی 3 بر 2 پیروز و راهی فینال شدند. در وقت‌های قانونی بازی لائوتارو مارتینس در دقیقه 7 برای آلبی‌سلسته و لوئیس دیاس در دقیقه 61 برای کلمبیا گلزنی کردند.

کوپا آمه‌ریکا 2021| تیته: برای‌مان فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار بگیریم

در ضربات پنالتی هم لیونل مسی (گل)، رودریگو دی‌پائول (هدر داد)، لئاندرو پاردس (گل) و لائوتارو مارتینس (گل) برای آرژانتین پشت‌ ضربات پنالتی ایستادند و  در سوی دیگر خوان کوادرادو (گل)، داوینسون سانچس (هدر داد)، یری مینا (هدر داد)، میگل بورخا (گل) و ادوین کاردونا (هدر داد) پنالتی‌زنان تری‌کالر بودند. امیلیانو مارتینس دروازه‌بان آرژانتین سه پنالتی حریف را مهار کرد و ستاره تیمش بود.

به این ترتیب آرژانتین حریف برزیل در فینال این دور از رقابت‌ها شد، جایی که باید ساعت 4:30 شنبه 20 تیر به وقت تهران به مصاف هم بروند که این همان چیزی است که هواداران فوتبال انتظارش را می‌کشیدند یعنی تقابل مسی و نیمار.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لائوتارو مارتینس نیمار لیونل مسی تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال آرژانتین کوپا آمه ریکا لائوتارو مارتینس نیمار لیونل مسی تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال آرژانتین کوپا آمه ریکا ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05، دو تیم آیندهوون و میلان در هلند به مصاف هم رفتند. در حالی که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-0 میلان به پایان رسیده بود، این بازی با برتری 3-1 آیندهوون خاتمه یافت اما شاگردان کارلو آنچلوتی به دلیل گل زده در خانه حریف، به فینال استانبول راه یافتند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • انتقاد از رفتار بلینگام با کین: حد خودت را بدان جود!‏
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم