Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر بسطامی در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان، گزارشی از تنگناها و مشکلات استان ایلام در بخش‌های زیر ساختی اعم از توسعه راه‌های روستایی، کمبود یا نبود آب شرب، مسائل اجتماعی و فرهنگی، بیکاری و فقر مفرط حاکم بر استان ارائه و گفت: کمبودها و نارسایی‌های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم ایلام و دیگر نمایندگان در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰، افزود: بودجه نهادهای حمایتی قریب به دوبرابر افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین با تلاش مستمر اعضای کمیسیون اجتماعی و دیگران نمایندگان مجلس توجه خوبی به محرومان شده است.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: مسوولان کشور باید بیش از پیش رفع مشکلات محرومان را در کانون توجه خود داشته باشند.

فتاح در پاسخ به درخواست‌های بسطامی نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد که در تامین بخشی از اعتبار رفع مشکل آب شرب روستایی، تعمیر، مرمت و آسفالت راه‌های روستایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند پیگیری بیشتر و مساعدت‌های ویژه به مناطق محروم‌تر استان به عمل آورد.

به گزارش ایرنا،در این دیدار در مورد مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات مردم مخصوصاً اقشار آسیب پذیر جامعه بحث و بررسی شد و مقرر شد در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات متناسب با شأن و منزلت آنها صورت پذیرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محرومیت بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد