Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:38:48 GMT

بهترین روش برای اینکه فرزند ما قرآنی باشد، قرآنی بودن خودمان است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۲۵۸۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غلام نژاد قاری بین المللی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئوهایی از قرآن خواندن خود همراه با فرزندانش را منتشر کرده است. وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد: «بهترین روش برای اینکه فرزندانمان قرآنی باشند این است که خودمان قرآنی باشیم»

این قاری بین المللی با توجه به اهمیت نقش خانواده و فضای ارتباطات امروزی در پستی نوشت: «از کشورهای زیادی به بنده پیام دادند و در خواست کردند که کلیپ‌هایی همخوانی با فرزندانم را ادامه دهم چون باعث شده فرزندان ما به قرآن خواندن علاقه مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی از عربستان پدری پیام دادند که من اهل تسنن هستم و شما شیعه هستید و ما باهم به ظاهر اختلافاتی داریم اما فیلم شما و فرزندانتان باعث شد فرزندان من اهل قرآن شدند و صمیمانه خواهش می‌کنم این همخوانی شنیدنی را ادامه دهید.»

وی از سال گذشته و با تعطیلی جلسات قرآنی به دلیل شیوع ویروس کرونا پویش همخوانی با فرزندان را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. این ویدئوهای کوتاه نه تنها در صفحه این قاری جوان بازدید فراوان داشت، بلکه در صفحات بسیاری از فعالان قرآنی و رسانه‌ای نیز بازنشر یافت و از سوی مخاطبین قرآنی داخلی و خارجی مورد استقبال واقع شد.

مهدی غلام نژاد نفر اول مسابقات قرآن سراسری و نفر دوم در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی است. وی اهل تبریز و متولد کلیبر در سال ۱۳۶۴ است و از ابتدای دوازده سالگی، قرآن را فراگرفته است. این فعال قرآنی در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت و پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه موفق به دریافت رتبه دوم شد.

کد خبر 5251674 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن شیعه فعالیت های قرآنی قرائت قرآن مسابقات قرآنی آموزش قرآن تبریز فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم قرآن شبکه قرآن و معارف سیما حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی ایران امام رضا ع سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای هندوستان نجف اشرف حوزه علمیه برگزاری دوره آموزشی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد