Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل اط روابط عمومی سازمان صنعت، معدن  تجارت چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی از شکسته شدن رکورد تولید چادر مشکی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این واحد به ظرفیت اسمی تولید سالانه ۱۰ میلیون متر مربع رسیده است و تولید با قدرت ادامه دارد.

معاون امورصنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: این واحد مشکلی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز ندارد، تنها مشکل پیش‌رو برای توسعه و افزایش تولید در این واحد تولیدی سنگ‌اندازی بانک صنعت، معدن و تجارت برای تعیین تکلیف تسهیلات ارزی دریافتی توسط این واحد است و این مسئله اکنون سدی برای توسعه این واحد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان موافقت با اجرای طرح توسعه نساجی حجاب در شهرکرد را منوط به تعیین تکلیف تسهیلات ارزی دریافتی توسط بانک عامل کرده است، اگر بانک نحوه بازپرداخت این تسهیلات را بر اساس قوانین تعیین تکلیف کند، بنیاد مستضعفان با طرح توسعه کارخانه چادرمشکی موافقت می‌کند و ظرفیت تولید در این واحد به ۲۰ میلیون متر مربع در ظرف چند سال می‌رسد و قابلیت افزایش نیز خواهد داشت.

منزوی با بیان اینکه کیفیت پارچه چادر مشکی تولیدی در کارخانه شهرکرد بالاتر از نمونه‌های مشابه خارجی در بازار است و قیمت پایین‌تری دارد، گفت: طرح تولیدی برای افزایش ظرفیت تولید در این کارخانه تا ۴۰ میلیون متر در سال تهیه شده است، برای توسعه این واحد تولیدی با توجه به موجود بودن زیرساخت‌‎های موردنیاز تنها یک چهارم راه‌اندازی اولیه برای تولید ۱۰ میلیون متر مکعب هزینه مورد نیاز است.

انتهای پیام/68023/م



 

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه تولید بانک چادر مشکی میلیون متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف