Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۴۶ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد 356 نفر مبتلا بیماری کرونا هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۶۴۶ بیمار بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد 138 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۳۸ نفر به دستگاه ونتیلانتور وصل و به صورت مصنوعی تنفس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون تعداد ۱۸۲ هزار و ۳۰۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیماری دانشگاه علوم پزشکی بستری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی