Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، منابع آگاه گزارش دادند که یک گروه هکری  احتمالاً ‌روس‌ طی روزهای گذشته سرورهای کمیته ملی جمهوری‌خواهان آمریکا را هک کرد‌ند.

به گفته این منابع آگاه، هکرهای عامل این حمله از گروه هکری «ای پی تی ۲۹» ‌یا «کوزی پر» بوده‌اند که غرب آن‌ها را به روسیه ربط می‌دهد.

بلومبرگ تاکید کرد که مشخص نیست هکرها به چه داده‌هایی دسترسی پیدا کرده‌اند و اینکه، آیا موفق به دستبرد آن‌ها شده اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال می‌رود که آن‌ها حمله خود را از طریق شرکت «سینکس» که  خدمات فناوری اطلاعات به حزب جمهوری‌خواه ارائه می‌دهد، انجام داده‌اند.

کمیته ملی جمهوری‌خواه دسترسی هکرها به هر یک از داده‌های خود در نتیجه هک را تکذیب کرد. 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هکرهای روس کمیته ملی جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که پلیس بامداد چهارشنبه به سوی معترضان گاز اشک‌آور شلیک و ۲ نفر را نیز بازداشت کرد.

از سوی دیگر خبرهای رسانه ها حاکیست که پلیس شهر نیویورک نیز برای سرکوب اعتراضات دانشجویان و حامیان فلسطین، وارد دانشگاه کلمبیا شد.

تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که پلیس نیویورک سیتی وارد دانشگاه شده و معترضان نیمکت‌ها را مقابل ورودی‌های ساختمان قرار داده و دست‌های یکدیگر را گرفته و شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند.

آسوشیتدپرس گزارش داد که پلیس معترضان را بازداشت کرد.

یکی از خواسته‌های اصلی گروه‌های دانشجویی طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا آن است که این دانشگاه وجوه سرمایه‌گذاری را از شرکت‌هایی که از حملات اسرائیل به غزه سود می‌برند، خارج کند.

دانشگاه کلمبیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حالی که گفت‌وگوهای سازنده بین رهبران دانشجویان و مقامات دانشگاهی ادامه دارد، «متأسفانه، ما نتوانستیم به توافق برسیم.»

۲۱ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در نامه‌ای به هیات امنای دانشگاه کلمبیای نیویورک نوشتند: زمان آن است که دانشگاه قاطعانه عمل کند، کمپ‌های معترضان را منحل کرده و امنیت و ایمنی همه دانشجویان خود را تضمین کند.

دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا که این روزها کانون جنبش «همبستگی با مردم غزه» شده است، از معترضان حامی فلسطین خواسته بود متفرق شوند و در برابر خواسته دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که روابط با اسرائیل را قطع نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد