Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان مسلح در غرب تهران دستگیر شدند. سارقان مسلح یک مغازه خدمات کامپیوتری را هدف قرار دادند. سارقان مسلح اسلحه وینچستر به دست داشتند. سارقان مسلح جمعه هفته گذشته دست به سرقت زدند و خیلی زود سارقان مسلح در غرب تهران دستگیر شدند.

به گزارش رکنا،  2 سارق مسلح که با اسلحه وینچستر وارد مغازه خدمات رایانه‌ای شده و اقدام به سرقت کرده بودند از سوی پلیس غرب استان تهران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت مسلحانه در بلوار کلهر شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. با حضور مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان شهریار در محل سرقت مشخص شد، فردی از طریق فضای مجازی با فروشنده مغازه برای فروش قطعات رایانه‌ای قرار گذاشته است و روز جمعه گذشته دو نفر به این بهانه وارد مغازه شده و با اسلحه وینچستر و تهدید فروشندگان، تعدادی لوازم رایانه‌ای را به سرقت بردند.

بازداشت سارقان مسلح در غرب تهران

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بلافاصله با بررسی دوربین‌های مدار بسته مغازه و انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی اموال مسروقه در یک سایت تبلیغاتی شده و دو سارق به همراه دو مالخر را در شهرستان هشتگرد در استان البرز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: از محل اختفای سارقان تمامی لوازم سرقت شده از جمله گوشی، کارت گرافیک و غیره و یک قبضه سلاح وینچستر و ۱۰عدد فشنگ کشف و بعد از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی سارقان مسلح اخبار حوادث سرقت سرقت مسلحانه مسلح سارقان مسلح سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت سحر قریشی قیمت دلار نیوشا ضیغمی بورس قتل اعدام کتایون ریاحی کتایون ریاحی بازیگر سینما عکس غرب استان تهران سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد