Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ تغییر معنادار آمارهای مربوط به همه‌گیری کرونا و افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز در آستانه پیک پنجم بیانگر این واقعیت است که باید منتظر ثبت رکوردهای تازه‌ای در این زمینه باشیم چون دلتای چموش ظاهرا از ذره‌بین تست PCR بسادگی فرار می‌کند. - اخبار استانها -

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، بررسی‌های علمی نشان داده اگرچه مقابله با ویروس منحوس جهش یافته دلتا بسیار مشکل‌تر از انواع قدیمی‌تر است اما واقعیت امر اینجاست که شناسایی این ویروس هم کاری دشوارتر و تخصصی‌تر از قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بهداشت و درمان این زمینه تاکید دارند، با توجه به تغییرات ساختاری که در ویروس ایجاد شده شناسایی این نوع از ویروس با استفاده از تست PCR کار دشواری است و این نوع از آزمایش دقت عمل بالایی در شناسایی ویروس دلتا ندارد به همین دلیل احتمال سرعت گرفتن چرخه انتقال با این نوع از ویروس بسیار بالاست و تغییرات معنادار آماری و افزایش قابل توجه تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی شاهد مثالی غیرقابل انکار در این زمینه است.

 رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی در این زمینه روز گذشته گفت: امکان پایش ژنتیکی ویروس دلتا در همه نقاط کشور میسر نیست، اما رفتارهای ویروس در بیماران متناسب با ویروس دلتا یا همان جهش یافته هندی است.

علیرضا ناجی، ویروس دلتا به‌دلیل رفت‌وآمد و سفرهای زمینی، هوایی و ریلی و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زیر 69 درصد در همه جای کشور پخش شده و با توجه به اینکه شدت سرایت این واریانت 60 برابر واریانت بریتانیایی است بنابراین روز به روز به تعداد شهرهای قرمز کرونایی اضافه می‌شود.

این درحالی است که با توجه به اظهار نظر کارشناسان بهداشت و درمان درباره مدیریت پیک پنجم کرونا آنهم با ویروس دلتا بهترین راهکار گسترش میزان غربالگری و ایمنی حداقل 70 درصد از جمعیت جامعه با استفاده از واکسن است، اما واقعیت اینجاست که با درنظر گرفتن موارد مطرح شده در بالا هنوز با معیارهای قابل قبول این دو مورد فاصله‌‌ای معنادار داریم.

واکسن برسد واکسیناسیون سرعت می‌گیرد

از سوی دیگر رئیس شبکه بهداشت وزارت بهداشت از ورود احتمالی محموله جدید واکسن در روز 1400/04/16 خبر داد و گفت: واکسن اکنون عمدتاً از خارج از کشور تأمین می‌شود و در واکسن داخلی نیز هنوز بنیاد برکت به اندازه نیاز ما واکسن تولید نکرده است.

جعفرصادق تبریزی همچنین تاکید کرد: به همین دلیل مجبوریم تا زمانی که نسبت به رسیدن واکسن به دستمان مطمئن نباشیم، اقدام نکنیم. به احتمال زیاد روز چهارشنبه - امروز - ممکن است محموله‌ای با تعداد قابل توجه واکسن به کشور برسد که اگر وارد شود برای هفته بعد گروه سنی جدید یعنی 65 تا 69 سال را اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: واکسیناسیون گروه سنی 50 سال به بالا برای استان سیستان و بلوچستان و استان‌هایی از جمله هرمزگان و بوشهر و کرمان را که درگیری بالایی با واریانت دلتا دارند، مشروط به تأمین واکسن می‌داند. طبق اعلام این مقام مسئول تاکنون 6.7 درصد جمعیت گروه هدف (61 میلیون نفر) واکسینه شدند و با تأمین واکسن، گروه‌های سنی بعدی فراخوان می‌شوند و از اواسط مرداد ماه واکسیناسیون گروه‌های شغلی پرخطر را آغاز می‌کنیم و با معلمان، مدیران مدارس و استادان دانشگاه‌ها کار را آغاز خواهیم کرد و سپس به سراغ گروه‌های شغلی حساس دیگر هم می‌رویم.

 

 

 

 

 

 

جدیدترین اخبار کرونا در ایران|‌ تهران و 91 شهرستان در وضعیت قرمز / شیوع موج پنجم / طغیان ویروس ‌در جنوب کشور + نقشه جدیدترین اخبار کرونا در ایران| آغاز سونامی پیک پنجم/ شرایط فعلی تنها قله کوه یخ است/ شهرستان‌های استان تهران یکپارچه قرمز شد+ نقشه و نمودار جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رشد 65 درصدی موارد جدید ابتلا / نیمی از استان‌ها آلوده به ویروس دلتا / دیروز 6411 نفر دُز اول واکسن دریافت کردند! + نقشه و نمودار

استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری از افزایش شهرستان‌های قرمز استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: 2 شهرستان دیگر به مناطق قرمز کرونایی استان بوشهر افزوده شد و اکنون دشتستان، کنگان، تنگستان، جم، دشتی، دیلم، عسلویه و گناوه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه 80 درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: شهرستان‌های بوشهر و دیر در شرایط نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به  اینکه موج پنجم کرونا در سایه غفلت‌ها شکل گرفته است افزود: با توجه به تجربه‌ موج چهارم کرونا، هر سهل‌انگاری، شرایط را وخیم‌تر می‌کند.

وی از بستری 417 نفر در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اشغال تحت‌های بخش کرونایی مراکز درمانی استان بوشهر از مرز 90 درصد گذشته است و در شبانه‌روز گذشته 126 بیمار دیگر بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به بستری 41 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: از این تعداد بیمار، 14 نفر با کمک دستگاه اکسیژن‌ساز تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ثبت فوت 3 بیمار کرونایی دیگر شامل 2 آقا و یک خانم در شبانه‌روز گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تاکنون یک‌هزار و 284 نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری از ابتلای بیش از 55 هزار نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد بیش از 87 درصد بیماران کرونایی بهبود یافته‌اند.

وی خیز موج پنجم کرونا را ناشی از بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی دانست و تأکید کرد: شیوع بالای کرونا در استان بوشهر درحالی است که هنوز عده‌ای از مردم و اصناف محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی نگرفته‌اند و با سهل‌انگاری جان خود و دیگران را به خطر می‌‌اندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ادامه واکسیناسیون در استان خبر داد و بیان کرد: 30 هزار واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شده و طبق برنامه زمانبندی ایمن‌سازی قشرهای مختلف مردم تسریع یافته است.

استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آرش نجیمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان2061  نفر بودند که679  بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده 183  نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین طی این  مدت141  بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 1012  بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد143   بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان را 15 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 5  نفر فوت شده کرونا مثبت قطعی بوده است.

نجیمی ادامه داد: در حال حاضر دو شهر اصفهان و اردستان در وضعیت قرمز کرونایی، 12 شهرستان در وضعیت نارنجی  و 8 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

استان کرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان برای چندمین بار در روزهای گذشته تغییر کرد و  از 23 شهرستان استان کرمان شش شهرستان رفسنجان، جیرفت، بم رودبار، کهنوج و منوجان در وضعیت قرمز پررنگ، 11 شهرستان کرمان، شهربابک، سیرجان، رابر، ارزوئیه، فاریاب، عنبرآباد، ریگان، فهرج، نرماشیر و قلعه‌گنج، چهار شهرستان بافت، بردسیر، انار و زرند در وضعیت نارنجی و تنها دو شهرستان راور و کوهبنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گفته مسئولان وضعیت شهرستان‌های استان کرمان به دلیل همجواری با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان وخیم است و احتمال کمبود تخت‌های بیمارستانی و استفاده از فضاهای نقاهتگاهی در این روزهای آینده در استان دور از انتظار نیست.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 676 مورد است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 319 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری هستند افزود: 52 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 164 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 68 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 73 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 144 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 24 هزار و 387 مورد رسیده است.

وی به فوت 7 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 3 هزار و 171 نفر رسیده است.

هادی شهسوارپور فرماندار بم نیز از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد کرونای شرق استان کرمان با حضور جانشین استاندار کرمان در ستاد کرونا و فرمانداران شهرستان‌های شرق استان کرمان در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: به دلیل وضعیت فوق‌العاده کرونا در شرق استان کرمان مصوب شد ادارات و اصناف چهار شهرستان شرقی استان به مدت 48ساعت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 تیرماه جاری تعطیل شوند.

فرماندار بم بیان کرد: همچنین تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدویت کرونا توسط  شهروندان و اصناف، محدویت ها مجدد تمدید خواهد شد.

استان ایلام

محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد 40 هزار و 604 نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی 81 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر 109 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت اخیر 26 بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها 39 هزار و 260 نفر بوده است.

کریمیان گفت: در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تاکنون 807 نفر بوده است.

استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عادی انگاری کرونا، کار خودش را کرد و بار دیگر رنگ قرمز در نرم افزار ماسک برای مشهد مقدس به ثبت رسید.

ترددی ساده در شهر مشهد مقدس ظرف دو هفته اخیر کاملاً بیانگر این بود که بحرانی جدید برای مشهد درست خواهد شد و اینک نرم افزار ماسک این هشدار را برای مشهد مقدس ثبت کرده و بار دیگر ترددها در مشهد مقدس با محدودیت روبرو شده است.

اینک این وضعیت موقعیت جدیدی برای جولان سویه هندی کرونا موسوم به دلتا برای مشهد مقدس باز کرده است و باید بیش از پیش مراقبت وضعیت قرمز مشهد بود.

علی اصغر انجیدنی؛ دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، نوع هندی ویروس کرونا (دلتا) حدود یک سوم از انواع این ویروس را در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شامل می‌شود.

انجیدنی خاطرنشان کرد: بررسی‌های آزمایشگاهی در بیماران دارای علائم مشکوک در مناطق زیر پوشش این دانشگاه نشان داده است که نتیجه آزمایش برخی از آنان از نظر ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی منفی بوده، اما از نظر کرونای هندی مثبت شده است.

وی افزود: هم‌اکنون کرونای هندی در شهرهای مختلف خراسان رضوی در حال چرخش است و راهکارهای پیشگیری و درمان آن با انواع دیگر ویروس کرونا یکسان است، افزایش تعداد بیماران بستری شده و سرپایی مبتلا به کرونا در مشهد و خراسان رضوی، نشان دهنده ورود استان به موج پنجم شیوع کروناست.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد،پرهیز از سفرهای غیرضرور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع و دورهمی‌ها برای پیشگیری از انواع ویروس‌های کرونا از جمله نوع دلتا را مورد تاکید قرار داد.

مهدی قلیان؛ معاون علوم پزشکی مشهد نیز با اشاره به اینکه در شرایط قرمز فقط رده‌های شغلی یک اجازه فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: مراکز جامع خدمات سلامت تا ساعت 19 به بیماران خدمت‌رسانی و در برخی از مراکز که حجم بیماران بالاست خدمات تا ساعت 21 ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی تست بیماران ظرف مدت 24 تا 48 ساعت انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: متاسفانه حجم بیماران افزایش چشمگیری یافته؛ از همین رو شهر مشهد وارد شرایط قرمز شد.

قلیان بیان کرد: ظرف دو هفته گذشته بیمارانی که به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه می‌کنند 50 درصد افزایش یافته‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی در استان در حال افزایش است اظهار کرد: تمامی مراکز بیمارستانی اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی و مراکز منتخب کرونا برای خدمات رسانی و  پذیرش بیماران آماده هستند اما به طور حتم با افزایش تعداد بیماران کیفیت خدمات رسانی می تواند تحت تاثیر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه  موضوع کرونا جدی است و نباید به آن نگاه ساده انگارانه داشت اظهار کرد: به طور حتم کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا تنها با همکاری‌های موثر مردم امکان پذیر است بنابراین از عموم مردم درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک تا حد امکان در خانه بمانند.

درحال تکمیل... .

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جدیدترین اخبار کرونا در ایران گزارش خبرگزاری تسنیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های استان مبتلا به کرونا علوم پزشکی مشهد استان کرمان کرونا در استان جدید مبتلا خاطر نشان وضعیت قرمز مراکز درمانی استان اصفهان قرمز کرونایی بیماری کرونا افزایش تعداد استان ایلام ویروس کرونا استان بوشهر تعداد بیمار حال حاضر قرار دارند ویروس دلتا برای مشهد مشهد مقدس روز گذشته موج پنجم استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده اما نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.
بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و در زمان نگارش این مطلب به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد.

قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که  ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۸۱۵.۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۳۱۰.۹۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۰ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۹ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۹.۲۵  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۵۶ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۳.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۷ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۶۱ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۵ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۴۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۵.۲۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۱.۸۷درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۷۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۷.۰۴ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد