Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@04:58:47 GMT

تجمع بالای ۱۵ نفر در کرج ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۳۲۸۶

تجمع بالای ۱۵ نفر در کرج ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، غفور قاسم پور گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تازه‌ترین رنگ بندی شهرها، در کرج از چهارشنبه ۱۶ تیرماه شاهد اعمال محدودیت ها طبق شرایط قرمز خواهیم بود.

وی با اشاره شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا و افزایش مراجعات به مراکز درمانی افزود: علاوه بر اجرای مصوبه دورکاری کارمندان ادارات شهرستان کرج، رستوران‌ها هم که محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: هر تجمع بالای ۱۵ نفر در شهرستان کرج صورت بگیرد غیر قانونی است و با آن برخورد خواهد شد.

فرماندار کرج ادامه داد: از روز چهارشنبه فقط مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و سایر رده های شغلی غیرضروری باید تعطیل باشد.

وی در خصوص محدودیت ترددها نیز توضیح داد و افزود: کلیه رفت و آمدها از شهرهای قرمز ممنوع است و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد دارند اجازه خروج ندارند و بالعکس پلاک‌های غیربومی نیز امکان ورود به شهرهای قرمز را نخواهند داشت و در صورت نقض قوانین جریمه خواهند شد.

قاسم پور گفت: کرج و شهرهای آن از امروز چهارشنبه در شرایط قرمز قرار گرفتند و تمامی محدودیت‌هایی که در استان تهران اعمال می‌شود در کرج نیز اجرایی خواهد شد.

وی از شهروندان نیز خواست تا ترددهای غیر ضروری بین شهری خود را کاهش دهند و از طریق خدمات الکترونیک کارهای غیرضروری خود را پیگیری کنند.

کرج در پیک پنجم کرونا با با شیوع گسترده ویروس جهش یافته دلتای هندی از چهارشنبه وارد شرایط قرمز شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان کرج ویروس کرونا گسترش کرونا وضعیت قرمز موج پنجم کرونا کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت واویشکای دنبالچه مرغ و نان (فیلم) طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت