Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ضربات پنالتی تعیین کننده دومین فینالیست کوپا آمریکا 2021 بود.
به گزارش آریا، دیدار تیم های ملی آرژانتین و کلمبیا در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا بعد از تساوی 1-1 در طول 90 دقیقه، مستقیمآً به ضربات پنالتی رفت. با اینحال، این بار هم تیمی های مسی ناامید کننده ظاهر نشدند و امیلیانو مارتینز، دروازه بان آلبی سلسته با مهار 3 ضربه پنالتی، نقش انکار ناپذیری در صعود این تیم به فینال رقابت ها ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی آرژانتین در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی کلمبیا را شکست داد و حریف برزیل در فینال این رقابت ها شد. با پیروزی آرژانتین برابر کلمبیا در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، آلبی سلسته حریف برزیل در فینال این مسابقات شد. پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی 3-2 کلمبیا را شکست دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.
آرژانتین بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد. پاس لیونل مسی را لائوتارو مارتینز در دقیقه هفت بازی تبدیل به گل کرد و به نظر می رسید شاگردان لیونل اسکالونی یک برد آسان را در پیش دارند. اما در نیمه دوم کلمبیا توانست به بازی برگردد؛ روی یک ضربه شروع مجدد هوشمندانه لوییس دیاز در دقیقه 61 توانست از زاویه ای بسته دروازه آرژانتین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
در ادامه مسی و یارانش موفق نشدند گلی به ثمر برسانند و بازی با همان نتیجه 1-1 در 90 دقیقه به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده دومین فینالیست کوپا آمه ریکا باشد. رودریگو دی پائول زننده دومین ضربه پنالتی آرژانتین بود که نتوانست تو را تبدیل به گل کند، اما در ادامه بازیکنان کلمبیا سه پنالتی خود را از دست دادند تا آرژآنتین حتی نیازی به زدن پنالتی پنجم نداشته باشد. امیلیانو مارتینز، دروازه بان 28 ساله آرژانتین، نیز تبدیل به قهرمان آلبی سلسته درون دروازه شد. مارتینز سه پنالتی کلمبیا را گرفت تا یک تنه آرژانتین را راهی فینال این رقابت ها کرده باشد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، که تازه ماه گذشته اولین بازی ملی خود را برای آلبی سلسته انجام داده است، قهرمان این تیم در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برابر کلمبیا بود. لیونل مسی، کاپیتان اسطوره ای آرژانتین، هم‌تیمی خود امیلیانو مارتینز را پدیده ای شگفت انگیز نامیده. مارتینز در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برابر کلمبیا که بامداد امروز برگزار شد، با نمایشی خیره کننده موفق شد سه ضربه پنالتی حریف را بگیرد.
این دروازه بان 28 ساله پس از نمایشی درخشان درون دروازه استون ویلا در فصل گذشته، ماه پیش نهستین بازی خود با پیراهن آرژانتین را به دست آورد و به همین زودی توانست تبدیل به قهرمان آلبی سلسته شود. لائوتارو مارتینز روی پاس مسی در دقیقه 7 دروازه کلمبیا را باز کرد اما لوییس دیاز در دقیقه 61 با گلزنی برای کلمبیا کار را به تساوی کشاند تا پس از پایان 90 دقیقه سرنوشت فینالیست کوپا آمه ریکا را ضربات پنالتی مشخص کند. اما دروازه بان آرژانتین با نمایشی خیره کننده توانست این تیم را حریف برزیل در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 بکند.
مارتینز جز عملکرد فوق‌العاده اش در گرفتن ضربات پنالتی حریف، دست به بازی روانی نیز زد و با حرف هایش تمرکز و اعصاب پنالتی‌زنان کلمبیا را بهم ریخت. به عنوان مثال قبل از زدن ضربه پنالتی سوم، به یری مینا، بازیکن آرژانتین که پشت توپ ایستاده بود، گفت" "به نظر میاد ترسیدی!" و در ادامه نیز ضربه پنالتی او را گرفت.
لیونل مسی پس از پایان مسابقه درباره دروازه بان آلبی سلسته گفت: "ما امی را داریم که یک پدیده شگفت انگیز است. ما به او اطمینان داشتیم. ما توانستیم یه هدف بازی کردن در تمام مسابقات برسیم و حالا به فینال می رویم." لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، نیز گفت که تاثیر امیلیانو مارتینز بسیار فراتر از درخشش در ضربات پنالتی بود.
اسکالونی گفت: "ما از نمایش امیلیانو بسیار راضی و خشنود هستیم، نه فقط به خاطر پنالتی ها، بلکه همچنین به دلیل احساس اطمینان و امنیتی که او به همه می دهد. مدافعان ما به صورت دائمی توسط دروازه‌بان حمایت می شوند و ما واقعا این را دوست داریم." آرژانتین روز شنبه باید در فینال این رقابت ها برابر برزیل، میزبان بازی ها و مدافع عنوان قهرمانی، به میدان برود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرژانتین مسی برزیل نیمار کوپا آمریکا دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا فینال این رقابت ها امیلیانو مارتینز ضربات پنالتی ضربه پنالتی دروازه بان حریف برزیل آلبی سلسته 90 دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی تراکتور در ضربات پنالتی به پایان رسید.

مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن کد خبر 748191

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی