Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:42:38 GMT

ضربه ایستگاهی کاپیتان به یاد شوت‌های محمد میری

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۳۵۲۲

گل های محمد میری به تیم های استقلال و سپاهان فصل گذشته برای هواداران باشگاه نساجی خاطره انگیز شد. گل هایی که 4 امتیاز برای نساجی به ارمغان آورد. 

به گزارش "ورزش سه"، شوت های از راه دور هافبکی که اکنون در فولاد توپ می زند هر از گاهی توسط تماشاگران نساجی در فضای مجازی به تصویر کشیده می شود تا نشان دهد نساجی این فصل هم یارای ماندن درلیگ برتر را دارد و دقیقا هم این چنین است به این خاطر که در هفته های پایانی این فصل همانند فصل گذشته در مسیر نتیجه گیری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نساجی در هفته بیست و ششم صنعت نفت را در آبادان متوقف کرد؛ همانند فصل گذشته و با نتیجه یک بر یک. با این تفاوت که فصل گذشته رحمان جعفری برای نساجی گل زد و این بار حامد شیری و چه گلی هم زد. به نظر می رسد می خواهد جا پای محمد میری بگذارد و خاطرات این بازیکن را برای تماشاگران نساجی زنده کند. او روی یک ضربه ایستگاهی و از راه دور با یک شوت تماشایی دروازه صنعت نفت را باز کرد. ضربه او به گوشه ترین نقطه دروازه زده شد و کاری هم از دست دروازه بان ساخته نبود. حامد شیری فصل گذشته هم چندین گل حساس برای نساجی به ثمر رساند و این فصل هم نشان داد می خواهد به همراه نساجی روزهای خوبی را در هفته های پایانی سپری کند. با اشتیاقی که از بازیکنان نساجی برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری دیده می شود بعید است آنها لیگ برتر را ترک کنند و اکنون هم از دو نامزد سقوط فاصله گرفته اند و به دنبال ایجاد فاصله بیشتر در هفته های پایانی هستند.

 

 

حامد شیری نساجی مازندران فولاد خوزستان محمد میری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد شیری نساجی مازندران فولاد خوزستان محمد میری فصل گذشته محمد میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته