Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدصابر فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره انتقاد برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر افزایش ناگهانی بیلبوردها تبلیغاتی در پایتخت اظهار داشت: این موضوع را تأیید نمی‌کنیم چرا که یکسری از سازه‌های تبلیغاتی ساخت آنها تقریبا دو سال پیش با نظر شورای شهر پیش‌بینی شده بود و برنامه‌ریزی داشتیم که سازه‌های تبلیغاتی را در جاهایی که سازه‌ای قبلا وجود نداشت مانند بزرگراه صدر و مقابل مال‌ها لحاظ کنیم و مدتی است این موضوع به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: مقدمات کار برای این موضوع انجام و برنامه‌های مطالعاتی صورت گرفت و از آنجایی که این کار زمان‌بر است از نیمه سال 99 تقریباً شروع به نصب سازه‌ها کردیم و این مسأله به صورت ناگهانی انجام نشده است.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد:‌سازه‌های تبلیغاتی به طور کلی در 4 دسته بیلبورد، عرشه پل، استندبرد و استند تقسیم‌بندی می‌شود و پایتخت تقریبا 43 هزار مترمربع سازه تبلیغاتی دارد.

فرزام از ساخت 4 ابرسازه تبلیغاتی در پایتخت خبر داد و گفت: یکی از این ابرسازه‌ها در بزرگراه حکیم سه ماه است مورد استفاده قرار گرفته و  800 مترمربع وسعت دارد. سه ابرسازه دیگر نیز در حال ساخت و نصب است که فرآیندهای ساخت آن مربوط به مدت قبل بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از سازه‌های تبلیغاتی حداقل 2 مترمربع است گفت: ساخت ابرسازه‌ها با مجوز شورای شهر انجام گرفته و درآمد حاصل از آن از نیمه دوم سال 1400 و سال 1401 ایجاد خواهد شد و تنها ابرسازه حکیم است که اکنون افتتاح شده است.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: ابرسازه‌های تبلیغاتی در زمان‌هایی که برنامه‌های فرهنگی باشد  با ابلاغ و تصمیم کمیته فرهنگی تبدیل به سازه اطلاع‌رسانی، فرهنگی و آموزشی خواهد شد.

فرزام در پاسخ به این سؤال که درآمد سازمان زیباسازی از سازه‌های تبلیغاتی چقدر است، خاطرنشان کرد: درآمد مصوبی برای سازه‌های تبلیغاتی به صورت سالانه از سوی شورای شهر تهران در نظر گرفته شده و ما باید آن را کسب کنیم که میزان آن همیشه یکسان نیست. به طور مثال دو روز گذشته مزایده‌ای برای یک سازه انجام گرفت و تا زمانی که درآمد آن حاصل شود 4 ماه بعد خواهد شد.

وی گفت: همچنین قراردادهای مربوط به سازه‌های تبلیغاتی در سامانه شفافیت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازه های تبلیغاتی پایتخت درآمد سازمان زیباسازی سازه های تبلیغاتی شهر تهران سازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در روزنامه همشهری نوشت، روسای جمهور در ادوار مختلف، سفرهای استانی به بخش‌های مختلف کشور را در دستور کار داشتند اما کلانشهر «تهران» به‌دلیل آنکه پایتخت و محل حضور وزارتخانه‌ها و مراکز دولتی است، هرگز جایگاهی در برنامه‌ها نداشت و از این‌رو شهرداری در همه ادوار تنها هزینه حضور دولت را پرداخت می‌کرد و در مواجهه با گره‌های موجود نمی‌توانست دولت را تمام‌قد با خود همراه کند که این روند مشکلات بسیاری را به تهران تحمیل کرد.
از سوی دیگر، شهرداری در برخی پروژه‌ها نیاز به همراهی دولتمردان دارد که هرگز از سوی دولت‌های گذشته عملیاتی نشده است. حضور شهردار تهران در هیأت دولت از همان روزهای ابتدایی رهاوردهای بسیاری برای شهر داشته ‌که یکی از آنها همراهی دولت برای انعقاد قراردادهای واردات واگن و وسایل حمل‌ونقل برقی و همچنین بازدید رئیس‌جمهور از جنوب پایتخت بود. روز پنجشنبه در یک رخداد کم‌نظیر، دولت سیزدهم تصمیم گرفت تا از بخش‌های مختلف جنوب تهران بازدیدی داشته باشد و طی دیدار با مردم، گره از مشکلات شهروندان باز کند؛ بازدیدی که برای نخستین‌بار طی ادوار مختلف انجام شده بود و شهروندان توانستند دغدغه‌های خود را با رئیس‌جمهور، وزرا و مدیران شهری به‌صورت همزمان در میان بگذارند. در این میان رئیس‌جمهور، وعده افتتاح چند مرکز درمانی و بیمارستانی را به مردم منطقه۱۷ داد؛ منطقه‌ای که در این زمینه دچار کمبود سرانه است. نوسازی بافت فرسوده نیز یکی از دغدغه‌های مردم در جنوب شهر تهران است که ارائه بسته‌های تشویقی و هماهنگی با شهرداری برای نوسازی در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گرفت. مسئله کمبود برق و خاموشی نیز دیگر دغدغه مردم تهران به‌خصوص در فصل تابستان است که رئیس‌جمهور در این خصوص عنوان کرد: «با تولید ۸۰۰۰مگاوات برق، ناترازی رفع شده است.» همچنین بحث وجود بافت مسکونی در حریم ریلی راه‌آهن دیگر مطالبه شهروندان بود که دولت برنامه‌های خود را برای رعایت حریم ریلی و حل پلاک‌های مسکونی‌ تشریح کرد. در این دیدار خبری خوش به پایتخت‌نشینان داده شد: ۱۳هزار پلاک در منطقه۱۷ تهران و در محدوده تونل ریلی وجود دارد که به‌عنوان پلاک فرسوده هستند و درصورت موافقت هیأت دولت با امکان ساخت‌وساز، بافت فرسوده منطقه نوسازی می‌شود و امکان ساخت ۳۰هزار واحد مسکونی فراهم خواهد شد. وزیر کشور نیز به همراه مدیران شهری بازدیدی از عملیات عمرانی فاز دوم پروژه بزرگراه شهید بروجردی، ابرپروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) و شن‌چاله‌ها داشت که برای رفع معارضان پروژه بروجردی نیز دستوراتی از سوی وی صادر شد. همچنین بنا شد تا دولت طرحی برای انتقال بازار آهن شادآباد ارائه کند. صیانت از حریم پایتخت دیگر موردی بود که در این بازدید بر آن تأکید شده است. یکی دیگر از موضوعاتی که سال‌ها مردم منطقه۱۷ را درگیر کرده، وجود تیرهای برق معارض و فرسوده بود و حضور این تیرها باعث سختی رفت‌وآمد خودروهای امدادی می‌شد که رئیس‌جمهور دستور جمع‌آوری این تیرها را دادند. بازدید صورت‌گرفته در ششم اردیبهشت‌ماه، آورده‌های بسیاری برای پایتخت‌نشینان به‌خصوص مردم جنوب شهر داشت و به یاری خدا، گره مشکلات چندین و چندساله پایتخت ‌باز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد طی ادوار مختلف شهرداری این هماهنگی بین مدیریت شهری و دولت در نوع خود کم‌نظیر است و پیوند دولت خدمتگزار و شهرداری تهران با یکدیگر را می‌توان به‌عنوان مسیری برای بهبود چالش‌های موجود در پایتخت دانست که به‌عنوان یک الگو برای ادوار بعدی درنظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 847383 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟