Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» اردشیر مطهری به اولویت های اساسی که دولت سیزدهم باید مد نظر داشته باشد، اشاره و اظهار کرد: از اساسی ترین برنامه هایی که باید دولت آینده در اولویت قرار بدهد، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بوده که البته چنین موضوعی نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: رئیس جمهور منتخب در مناظرات و متینگ های تبلیغاتی حل بحران اقتصادی را از دغدغه های خود برشمردند؛ ضمن اینکه مردم هم به دولت جدید دل بسته اند تا با تشکیل کابینه موضوع معیشت و اقتصاد کشور مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس به جدیت آیت الله رئیسی در برخورد با فساد اشاره و بیان کرد: نگاه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه به این بوده که فساد از دستگاههای مختلف زدوده شود و قطعا این بینش و اندیشه را نیز در دولت خواهند داشت و ساز و کاری را طراحی می کنند که شاهد فسادهای اقتصادی، رانت اطلاعاتی و ... نباشیم.

وی بیان کرد: آقای رئیسی، در دوران ریاست خود بر قوه قضائیه بیشترین برخورد را با جرائم دولتی ها داشتند؛ بنابراین می توانند برای پیشگیری از رانتخواری، لابیگری و ... تاثیرگذار باشند.

مطهری به نگاه دولت سیزدهم به سیاست خارجی اشاره و اظهار کرد: روابط بین الملل باید عزتمندانه صورت بگیرد و البته تاکید رئیس جمهور منتخب نیز بر همین موضوع بوده است؛ بنابراین تعامل با دنیا بایستی به نحوی ایجاد شود که هم به عزت انقلاب و هم اینکه به عزت مردم لطمه وارد نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: متاسفانه؛ در ۸ سال دولت تدبیر و امید نگاه دولتی ها فقط به برجام و مذاکره با غرب بود و همگان  هم مشاهده کردند که این معاهده جز خسران هیچ عائدی دیگری برای ملت در پی نداشت؛ لذا باید با قدرت و حفظ عزت کشور وارد مذاکره و تعامل با دنیا شویم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اردشیر مطهری اقتصاد دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد