Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عبدالرضا واعظی در جشنواره منطقه‌ای رویش «از ایده تا ثروت» اظهار کرد که از بین ۷۶ طرح اعلام وصول شده ۲۶ طرح به مرحله داوری و ۱۶ طرح هم جزء طرح‌های برتر انتخاب شد.

وی اضافه کرد: امیرقیامی راد با عنوان طراحی کفش دیابتی برای جلوگیری از زخم‌های پا (نفر اول)، مهدی احمدی سابق با طرح کرم ضد لک و روشن‌کننده برای نخستین‌بار در ایران (رتبه دوم) و سپیده جعفری با عنوان بازی درس(استفاده از فناوری‌های هوشمند تعاملی برای بازی وارسازی محتوای کتب درسی و زنگ ورزش (رتبه سوم) این جشنواره را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی افزود: طرح‌های سید جلال عطایی، علیرضا پیروزنیا، فرهاد کریم‌خانی، فاطمه حیدری، مسعود سمایی اهری، جلال نوحی، منیژه کریمی، مهدی قیامی‌راد، پروین غربانی، فرشاد نادری عزیز کندی، مهدی اسدی، مهدی بابایی، جلیل محمدی، بهزاد محمدخانی به ترتیب با عناوین طرح‌های راهبردهای مدیریت مصرف انرژی الکتریکی در کارخانه آهک هیدراته اهر، طراحی برنامه جامع تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه کارخانه آهک هیدراته، جعبه داروی هوشمند با استفاده از (IOT)، اپلیکیشن مدیریت موجودی انبار و حسابداری استارتاپ اهر کالا، طراحی نیروگاه بادی، دستگاه استفاده از آب خاکستری در فلش تانک و سیفون، کفش طبی با قابلیت تنظیم و ارتقا برای ناهنجاری‌های اندام تحتانی، سنتز فیلترهای PVDF، جایگزینی و استفاده نکردن از ظروف پلاستیکی در بسته‌بندی محصولات شوینده بهداشتی، سامانه تجربه پاک روستاگردان، ساخت بذر کاردستی چندمنظوره، دستگاه کمک آموزشی مدل‌ساز احجام سه‌بُعدی و طراحی مکانیزمی برای حمل مخازن نفتی و سیلوهای سیمانی که این طرح‌ها برای استقرار در بخش رشد مرکز رشد اهر بدون فرآیند داوری و ارائه تسهیلاتی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات پارک علم و فناوری بهره‌مند خواهند شد.

واعظی مطرح کرد: در راستای کمک به سایر طرح‌های شرکت‌کننده در جشنواره رویش با مشاوره کارشناسان مرکز رشد و اصلاحات لازم مقدمات حضور و استفاده از تسهیلات این مرکز فراهم می‌شود.

وی از حمایت مسئولان شهرستان اهر به‌خصوص نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ایجاد و راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: با آغاز فعالیت این مرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر محلی مناسب برای حمایت از مخترعان، مبتکران و افرادی که صاحب ایده بوده و قدرت تبدیل به ثروت و تجاری‌سازی را ندارند در این شهرستان فراهم شد و مرکز رشد شهرستان و پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی از طرح‌های دانش‌بنیان که دارای توجیه اقتصادی بوده و قابلیت ارائه به تولید انبوه و تجاری سازی را دارند حمایت می‌کند.

نخستین جشنواره منطقه‌ای رویش با معرفی برترین ایده‌ها و طرح‌ها در منطقه ارسباران آذربایجان شرقی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به کار خود پایان داد و از برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1102133 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی مرکز رشد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی