Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری کرونای شهرستان دشتی افزود: بیشتر مبتلایان به کرونا در این شهرستان در روزهای اخیر بر اثر ویروس جدیدی است که به تازگی وارد کشور شده  و قدرت سرایت و انتشار بسیار بالایی دارد و هر فرد بیمار می تواند بیش از ۵۰ نفر را درگیر و آلوده به کرونا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت :در زمان حاضر ۲۸ نفر در بخش‌های کرونای بیمارستان زینبیه خورموج بستری هستند که بیش از ظرفیت ۲۵ نفری بخش کرونای  این بیمارستان است.

نادری، بر ضرورت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در اماکن عمومی اشاره کرد و افزود: کمیته های نظارت و پیشگیری ستاد کرونا باید با متخلفان بهداشتی بویژه اصناف و اماکن عمومی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد کنند.

فرماندار دشتی به واکسیناسیون افراد واجد شرایط  در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تسریع در  واکسیناسیون مردم استفاده شود و همه دستگاه‌های اجرایی و شوراها و شهرداران و دهیاران موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان و پایگاه‌های نزریق واکسن هستند تا هر چه سریعتر تعداد بیشتری واکسینه شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۶ نفر در شهرستان دشتی بر اثر ابتلا به کرونا چان باخته اند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی واکسن پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگیان این شهرستان با اشاره به ساخت ۴ واحد آموزشی در این شهرستان گفت: این واحد‌های آموزشی با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در شهر صومعه سرا، تولم شهر ، گوراب زرمیخ و روستای تنیان سخته می‌شود.
سید کاظم دلخوش افزود: در سال تحصیلی جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز طرح‌های ورزشی و بهداشتی، ایمن سازی سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی و بهداشتی هزینه شده است.
وی همچنین از پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرداد.

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف