Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد افشار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید هیات رییسه و دبیران شورایاری شهرداری منطقه ۲۰ تهران از روند پیشرفت طرح های شاخص و کوچک مقیاس افزود: از نظر پیشرفت اجرایی طرح های کوچک مقیاس این منطقه رتبه اول را در بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران دارد.

وی با اشاره به اهمیت نقش شورایاران در تعامل با شهروندان و شهرداری در پیشبرد طرح های توسعه محلی اظهار داشت: اجرای طرح های کوچک مقیاس تحولی بزرگ در محلات ایجاد کرده است و تاثیر بزرگی در حل مشکلات و نیازمندیهای محلات و کسب رضایتمندی شهروندان دارد و در سال جاری نیز با جدیت اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه کمک و همراهی شورایاران برای حل مشکلات محلات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تحقق حکمروایی شهری با مشارکت مردم امکانپذیر است و در این راه با اولویت بندی و درک محدودیت منابع و شناسائی نیاز واقعی شهروندان، رضایتمندی، افزایش حس تعلق و در نتیجه مشارکت آنان را شاهد خواهیم بود.

افشار معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله طرح های توسعه محلی این منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از احداث مسیر دسترسی ویژه به بقعه بی بی شهربانو در این منطقه گفت: احداث این مسیر به مساحت ۱۶۶ متر به منظور دسترسی و تردد شهروندان به بقعه بی بی شهربانو انجام شده و عملیات احداث دو بوستان در ضلع غرب و شرق این مسیر نیز اجرایی خواهد شد که تاثیر مناسبی در حل مشکلات زیست محیطی این منطقه خواهد داشت.

افشار به بازدید از روند اجرای خط ۶ مترو اشاره و اضافه کرد: ساخت و توسعه بخش جنوبی خط ۶ متروی تهران به طول ۶ کیلومتر است که ایستگاه های دولت آباد، صفائیه، شهید غیوری، میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم آن حضرت را شامل می شود و تاثیر به سزائی در توسعه ری و رضایتمندی شهروندان در راستای استفاده آسان از حمل و نقل عمومی دارد.

در این برنامه مجموعه تاریخی گردشگری رازی، بوستان مینیاتور، مسیر دوچرخه سواری خیابان کامل (شهدای ایرانیت)، خانه کشتی جوانمردقصاب، ساختمان در حال احداث سرای محله حمزه آباد،   دسترسی محله دولت آباد به بزرگراه آزادگان و تعدادی از طرح های کوچک مقیاس در محلات این منطقه مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان این بازدید ها دبیران شورایاری تلاش مدیریت شهری این منطقه برای رسیدگی به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی با هدف حل مشکلات در سطح محلات و رضایتمندی شهروندان را شاخص و ارزنده ارزیابی کردند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری طرح های عمرانی شهرستان ری طرح های عمرانی کوچک مقیاس حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد