Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از آنتورپ قوت گرفته است

به گزارش طرفداری، رسانه های بلژیکی مدعی شده اند علیرضا بیرانوند دیگر در برنامه آنتورپ نیست.

سایت voetbalkrant در خبری اعلام کرد آنتورپ قصد دارد بیرانوند را بفروشد یا به تیم دیگری قرض بدهد:

آنتورپ دی ولف دروازه بان جدید را به خدمت گرفته است. با ژان بوتز، داور ماتیاس و علیرضا بیرانوند هنوز سه دروازه بان دیگر وجود دارد و این تعداد، بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتورپ در تلاش است تا بیرانوند را واگذار کند.

بیرانوند فصل گذشته به آنتورپ رسید اما هرگز در مسابقاتی که بازی کرد، نتوانست قانع کننده باشد. آنتورپ می‌خواهد دی ولف و بوتز را درون دروازه حفظ کند اما دیگر برای بیرانوند برنامه‌ای ندارد. آنتورپ چیزی کمتر از ۶۰۰ هزار یورو برای او پرداخت کرد و اکنون می‌خواهد آن را بازیابی کند. پیشنهادی از باشگاه بواویستا پرتغال رسیده و می‌خواهد بیرانوند را قرض کنند ولی دروازه بان دوست دارد در سطح بالاتری بازی کند.

همچنین سایت voetbalnieuws در گزارش کامل‌ تری به بررسی شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه آنتورپ پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه پرداخته است. این سایت نوشت:

آنتورپ بدون شک برخی از بازیکنانش را در نقل و انتقالات تابستانی به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند، مارتین هونگلا و اورلیو بوتا بزرگترین گزینه‌های فروش هستند و مشتریان خارجی کافی دارند. فروش بیرانوند، هونگلا و بوتا می‌تواند باشگاه آنتورپ را با حداقل ۱۰ میلیون یورو تغذیه کند.

با خداحافظی دونوفریو (مدیر ورزشی سابق آنتورپ) این باشگاه متعهد به یک سیاست نقل و انتقالات و ورزش مدرن تر است. در همین راستا، نام علیرضا بیرانوند، مارتین هونگلا و اورلیو بوتا به طور مداوم با جدایی از تیم همراه است. برای بیرانوند علاقه بواویستای پرتغال وجود دارد و باشگاه ورونا ایتالیا برای جذب هونگلا در حال رقابت است، در حالی که فنرباغچه و بنفیکا مشتری بوتا هستند. بر اساس وب سایت تخصصی ترانسفر مارکت، فروش احتمالی مشترک این سه نفر بر اساس ارزش بازار مربوطه در حال حاضر به ۱۰ میلیون یورو می‌رسد.

در این گزارش به عملکرد فصل گذشته بیرانوند در آنتورپ هم پرداخته و نوشته شده است که بیرانوند با وجود شروع خارق العاده اش در دیدار آنتورپ مقابل تاتنهام در لیگ اروپا، نتوانست آن روند مثبت را به طور کامل ادامه بدهد.

سایت walfoot هم در گزارشی آورده است:

علیرضا بیرانوند می‌تواند در حال حاضر آنتورپ را ترک کند. او در سال ۲۰۲۰ با انتظارات بالا و داشتن یک ستاره بین المللی و ستاره ایرانی از پرسپولیس به آنتورپ آمد اما هرگز قانع کننده نبود. او بخش جدایی ناپذیر مشکلات دروازه آنتورپ است که این تیم در غیاب ژان بوتز تجربه کرد. یک سال بعد از حضور در آنتورپ، بیرانوند می‌تواند برود. آنتورپ مایل به بازیابی ۶۰۰ هزار یورو سرمایه گذاری روی این دروازه بان است. یک احتمال، حضور بیرانوند در بواویستا پرتغال است اما این دروازه بان انتظار بیشتری دارد.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! اشتباه عجیب پیام حیدری و میثم حیدری در آزادی و شهر قدس استقلال - تراکتور در ذره بین سعودی‌ ها/ خط و نشان قائدی برای الهلال اونای سیمون و تشویق جورجینیو پس از ضربه پنالتی زیبای او / عکس 33 بازی پیاپی بدون شکست؛ حمله ایتالیا به رکورد تاریخی برزیل و اسپانیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان

علیرضا بیرانوند در ادامه واکنش‌های چهره‌های ورزشی از بانوان پرسپولیسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است. بیرانوند که هر طور بود به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رسید و در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت پس از اهانت یک هوادار سپاهان به دختران طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه‌ی زرین بشکست... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه