Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن نامه محمد جعفر عبدالهی که یک نسخه از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در راستای حفظ حقوق عامه، صیانت ازحقوق شهروندی و پیشگیری های وضعی، امنیتی- انتظامی و قضایی ، با توجه به قطع  گسترده و مکرر برق طی یک ماه و نیم گذشته و تشدید آن از چند روز پیش تا به امروز و تبعات جبران ناپذیر آن نظیر انواع خسارتهای وارده به تجهیزات فیزیکی، فنی-الکترونیکی موجود در منازل، ادارات و واحدهای تولیدی به ویژه شوک‌های وارده به ماشین آلات کارگاه ها و کارخانجات ،استهلاک و خروج از چرخه تولید، فساد مواد و محصولات غذایی و در معرض خطر قرار گرفتن بهداشت و سلامت عمومی مردم و شیوع احساس ناکارآمدی دستگاههای حاکمیتی در تامین حقوق اولیه،کاهش احساس امنیت جمعی و تحمل اجتماعی آحاد جامعه و افزایش اعتراضات مردمی و نیز درک این موضوع که تامین نیروی برق درایام خشکسالی وکاهش نزولات جوی وبه ویژه هزینه‌های تعمیر و نوسازی تجهیزات نگهدارنده و انتقال دهنده با مشکلات خاصی همراه است اما سوء مدیریت و عدم اقدامات لازم از سوی مسئولین مربوطه مشهود است و بر مشکلات افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این نامه آورده است: تدابیری برای رفع کامل یا کاهش تا حدامکان قطعی برق اندیشیده شود و جهت جلوگیری از ورود خسارت به اموال و دارایی‌های مردم برنامه‌های قطع برق به مانند گذشته از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی داخلی به عموم مردم استان اطلاع رسانی شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین در نامه خود تاکید کرده است: از تمامی امکانات و توان داخلی استان در راستای تامین برق شهروندان استفاده شود و با اقدامات فنی و استفاده از دانش تخصصی و با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به شناسایی مزارع بیت کوئین‌ غیرمجاز که قسمت قابل توجهی از برق  را به خود اختصاص می دهند اقدام و با همکاری دستگاه قضایی استان برخورد شایسته صورت گیرد.

عبداللهی در ادامه نامه گفته است:  اقدامات نظارتی بر عوامل تحت امر تشدید و با هر گونه قصور یا کم کاری که در قطعی برق موثر می باشد برخورد جدی شود و مراتب هرچه سریع‌تر به دادستان‌های حوزه های قضایی استان گزارش شود.

وی افزوده است: لازم به ذکر است دستگاه قضایی استان بر اساس وظیفه ذاتی خود از طریق اداره کل بازرسی استان و ضابطان به این موضوع جدی و دقیق ورود می‌کند و در صورت وجود هر گونه اهمال یا ترک وظایف قانونی از سوی مدیران مربوطه در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کارکنان که موجب ضایع شدن حقوق عمومی می‌شود و همچنین در مواردی که تصمیمات اداری مدیران و مسئولان یا ترک فعل و یا تاخیر ناموجه آنان در انجام اقدامات مربوطه به گونه ای باشد که زمینه ساز وقوع خسارت به منابع و اموال عمومی و یا سلامت شهروندان محترم استان باشد، به موجب قوانین  و برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها دادگستری سمنان انرژی برق قطعی برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سمنان انرژی برق دادگستری سمنان انرژی برق قطعی برق شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان