Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونای استان قم با اشاره به اینکه شرایط استان نارنجی است گفت: با توجه به اینکه شرایط استان‌های همجوار و جنوبی مساعد نیست، متأسفانه ممکن است وضعیت کرونایی استان قم به وضعیت قرمز تبدیل گردد.

استاندار قم در ادامه تصریح کرد: راجع به پیشگیری از وقوع وضعیت قرمز کرونایی تصمیم‌گرفته شد که نظارت‌ها تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم عزیز استان هم خواهش می‌کنیم که همانند گذشته و بلکه بیشتر رعایت کنند که به موج شدیدتر وارد نشویم و محدودیت‌های جدیدی برای مردم و اصناف اعمال نشود.

بهرام سرمست تاکید کرد: در سایه تلاش‌ها به دنبال این هستیم که با کمترین اعمال محدودیت بیشترین نتیجه را به دست آوریم و از ابتلاء بیشتر مردم جلوگیری کنیم.

استاندار قم در رابطه با واکسیناسیون گروه هدف گفت: مسئولین دانشگاه و مراکز بهداشت نسبت به تشویق مردم و ارائه واکسن به مردم پیگیری‌های جدی داشته باشند که در کمترین فرصت واکسیناسیون را برای گروه هدف شروع کنند.

وی درباره قطعی‌های مکرر برق تصریح کرد: قطعی برق یک مشکل سراسری است و می‌بایست در استان قم مدیریت شود که خاموشی‌ها به حداقل برسد.

بهرام سرمست افزود: لازم است نسبت به اعمال قطعی برق در بخش‌های مختلف اولویت بندی وجود داشته باشد و اطلاع رسانی درست و صحیح صورت گیرد و بر اساس اولویت، کمترین محدودیت برای مردم اعمال شود تا بتوانیم هفته‌های گرم تابستان را با کمترین تبعات پشت سر بگذاریم و در ارائه خدمات به مردم عزیزمان موفق باشیم.

کد خبر 5252621

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام سرمست قم استانداری قم ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا قطعی برق گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام انتخابات 1400 اردبیل خشکسالی مصرف برق مجلس شورای اسلامی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد