Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@09:27:46 GMT

نقش شهردار جدید تهران در کاهش قیمت مسکن

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۱۶۱

نقش شهردار جدید تهران در کاهش قیمت مسکن

به گزارش «نماینده» سوده نجفی منتخب شورای ششم تهران درباره موضوع بافت فرسوده و مشکل تأمین مسکن در پایتخت اظهار داشت: منتخبین شورای ششم شاخص‌هایی را برای انتخاب شهردار تهران همچون انقلابی و جهادی بودن و ارتباط با مردم در نظر گرفته‌اند و در کنار این قضیه تعامل شهردار جدید با مجلس و دولت در جهت رفع بسیاری از مشکلات بسیار حائز اهمیت است و ما به این موضوع توجه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه شهرداری که قرار است به زودی فعالیت خود را در تهران آغاز کند، باید بتواند مصوباتی راز ازطریق مجلس پیگیری کند گفت: همچنین ارتباط شهردار با وزارت مسکن در رفع مشکلات مربوط به این حوزه هم بسیار حائز اهمیت است .

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده در پایتخت گفت: باید شهردار جدید نگاه مؤثری به موضوعات شهرسازی، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین آسیب‌های اجتماعی داشته باشد تعامل با وزارت مسکن توسط شهردار تهران قطعا در کاهش قیمت مسکن در پایتخت حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه البته شهرداری و شورا به صورت کامل در کاهش قیمت مسکن تأثیر ندارند و بخشی از این موضوع می‌تواند توسط مدیریت شهری مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: در کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به این موضوع همچنین بافت فرسوده توجه خواهد شد البته من به تنهایی تصمیم‌گیر نیستم و برنامه‌ها و مصوبات با نظر جمع منتخبین حاصل خواهد شد.

وی در مورد انتخاب هیأت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی در شورای ششم گفت: در حال حاضر خبرهایی که در این راستا منتشر می‌شود همه گمانه‌زنی است و ما هنوز وارد مرحله انتخاب مصادیق نشده‌ایم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تهران سوده نجفی شورای شهر شهرداری تهران شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اتفاقی که ممکن است در بازار مسکن بیفتد ؛ پیش‌بینی جدید قیمت مسکن در 1403
  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو